וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ ביקר פצועים: "תוצאות המבצע עתידות להתבהר"

רמי שני

23.11.2012 / 17:38

הרמטכ"ל הגיע לבית החולים סורוקה בבאר שבע וסיכם את מבצע "עמוד ענן". "מטרות המבצע הושגו. כל יום שיחלוף יהיה ברור יותר לצד השני מה באמת קרה לו", הוא אמר

צילום: שי מכלוף, עריכה: מיכאל ברגמן

יומיים לאחר סיומו של מבצע "עמוד ענן", הגיע היום (שישי) הרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, לבקר פצועים בבית החולים סורוקה בבאר שבע. בהזדמנות זו הוא סיכם את המבצע בן שמונת הימים. "לאורך כל שלביו היה המבצע מתואם", אמר גנץ. "ידענו מה אנחנו מחפשים להשיג ואיך אנחנו עומדים לפעול. המבצע כוון לחיזוק ההרתעה בדרום, וכל מטרותיו הושגו". גנץ הוסיף כי "התוצאות של המבצע בראייה ארוכת טווח עדיין עתידות להתבהר, ואני מניח שכל יום שיחלוף יהיה ברור יותר לצד השני מה באמת קרה לו".

הרמטכ"ל, רב אלוף בני גנץ, בביקור הבוקר בדרום.. דובר צה"ל
הרמטכ"ל בדרום, השבוע/דובר צה"ל

"אין צורך להיבהל ולהיות מתוסכלים מכל מיני הפגנות שקורות בכל מיני מקומות", הוא הוסיף. "אני מניח שהתוצאות תדברנה בזכות עצמן. עשינו את זה בצורה מתוכננת ובשליטה, וגם עכשיו אנחנו פועלים בשטח כדי להבטיח שהמציאות הביטחונית אכן תשופר כפי שהתכוונו אליה. יש לנו את חופש הפעולה לממש את הדבר הזה". הרמטכ"ל הביע את הערכתו לכל הגורמים שלקחו חלק בפעולה, לצבא ולאזרחי ישראל, שפעלו, לדבריו, בצורה טובה מאוד. "יש לנו צבא חזק והתקפי, ציבור חסון, ואני משוכנע שבעתיד נוכיח את זה", אמר.

אתמול ביקר גנץ בפיקוד הדרום, שם התייחס לתחושות האכזבה שהביעו רבים בישראל לאור ההחלטה לסיים את המבצע ולהימנע מפעולה קרקעית ברצועת עזה. "מטרות המבצע הושגו אחד לאחד", הוא אמר, "אני מאוד מעריך את כושר העמידה של הציבור. אני חושב שהוא נתן לדרג המדיני אורך נשימה. לנו, הדרג הצבאי, זה נתן יכולת לפעול בשיקול דעת. המבצע הזה השיג את יעדיו ומטרותיו כפי שהוצבו על ידי הדרג המדיני. צה"ל יכול לעשות כל משימה שהדרג המדיני יגדיר לו". באותה הזדמנות, אמר גנץ כי צה"ל יעקוב אחר הניסיונות להבריח לרצועת עזה אמצעי לחימה מאירן או מלוב, ויפעל בהתאם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully