וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקצין שנהרג באשכול נטמן: "עמוד התווך של הפלוגה"

שלומי גבאי

23.11.2012 / 13:21

מאות חברים ובני משפחה ליוו בדרכו האחרונה את סגן בוריס יארמולניק שנהרג מרקטה שנפלה במועצה האזורית אשכול. מפקד גדוד המילואים ספד לו: "איבדנו חבר וקצין מוערך"

צילום: שי מכלוף, אבי כהן, טל אנגלנדר, דניאל בוק, רויטרס, דרור פיקלני, דובר צה"ל; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

סגן בוריס יארמולניק, שנפגע מנפילת רקטה במועצה האזורית אשכול ביום רביעי ומת אתמול מפצעיו, הובא היום (שישי) למנוחות בבית העלמין הצבאי בנתניה. בהלווייתו של יארמולניק השתתפו מאות בני משפחה וחברים, בהם גם חבריו לגדוד המילואים בו שירת. גם שרת הקליטה סופה לנדבר וראש העיר נתניה, מרים פיירברג לקחו חלק בהלוויה.

קברו של בוריס יארמולניק שנהרג מפגיעת רקטה באשכול, 23 נובמבר 2012. שלומי גבאי
קברו של יארמולניק בבית העלמין הצבאי בנתניה, היום/שלומי גבאי

סא"ל גילי, מפקד גדוד המילואים אליו השתייך יארמולניק, ספד לו. "היית עמוד התווך של הפלוגה", אמר בכאב. "חיילי המילואים שאתה פיקדת עליהם הגיעו במהירות בצו 8, הכנת את הפלוגה לאפשרות של כניסה קרקעית לעזה. איבדנו חבר וקצין מוערך". אחיו של יארמולניק, גנדי הוסיף: "אנחנו בוכים ומתקשים לעכל את האובדן, השארת חלל גדול מאחוריך. חפצים רבים שקשורים לצבא מונחים עתה על מיטתך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
חבריו של בוריס בוכים על קברו. שלומי גבאי
חבריו לפלוגה של יארמולניק בהלוויה, היום/שלומי גבאי

יארמולניק, בן 28 מנתניה, מת כאמור אתמול מפצעיו בבית החולים סורוקה בבאר שבע. הקצין נפצע מרסיסים של רקטה שהתפוצצה בשטח פתוח, וגרמה לפציעתם של עוד ארבעה חיילים. מצבם של שניים מוגדר בינוני ושניים אחרים קל. יארמולניק סבל מפגיעת ראש קשה, נותח במהלך הלילה שבין רביעי לחמישי ושהה במחלקה לטיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם, אך למרות מאמצי הרופאים מותו נקבע בבית החולים.

סגן בוריס יארמולניק,  קצין המילואים שנהרג בדרום. באדיבות המשפחה
הותיר אחריו זוג הורים ואח בן 24. בוריס יארמולניק/באדיבות המשפחה

יארמולניק הותיר אחריו הורים ואח בן 24. בני המשפחה עלו לישראל בשנת 1993 מקייב שבאוקראינה, והתגוררו בנתניה. אחד משכניהם של משפחת יארמולניק, המתגורר בבניין, סיפר אתמול כי בוריס היה בחור שקט וטוב. "מדובר במשפחה שקטה מאוד שבקושי שומעים אותה. אנשים טובים. בוריס היה גאוות השכונה. ההורים היו גאים בו מאוד", אמר השכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully