וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'ד: המתקפה בעזה נועדה להציל את הציונים

משה-חי הגיגת

22.11.2012 / 13:35

נשיא אירן הגיע לפקיסטן לכינוס של שמונה המדינות המוסלמיות המתפתחות. בריאיון לטלוויזיה המקומית, אמר כי "בכל מקום בעולם, הציונים פועלים לגזול - וסוחרים בסמים"

נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'ד, אמר היום (חמישי) כי "מבצע עמוד ענן" - או "המתקפה על עזה", כלשונו - "לא הייתה למטרת התרחבותה של ישראל, אלא עבור הצלתו של המשטר הציוני". אחמדינג'ד אמר את הדברים בפקיסטן, לשם הגיע לכינוס הכלכלי של ארגון D8 (שמונה המדינות המוסלמיות המתפתחות - בנגלדש, מצרים, אינדונזיה, אירן, מלזיה, ניגריה, פקיסטן וטורקיה).

בריאיון שהעניק אחמדינג'ד לטלוויזיה הפקיסטנית, אמר הנשיא האירני כי "בכל מקום בעולם, הציונים פועלים לגזול ולקחת בכוח מן העמים השונים. הם עומדים מאחורי מקרי טרור רבים, כמו גם ייצור ומסחר בסמים והרס התרבויות השונות תוך חתירה למלחמה". עם זאת, אחמדינג'ד אמר כי "המלחמה האחרונה שונה מן האחרונות", משום שלדבריו, הפעם מדובר היה במלחמה על קיומה של ישראל.

אתמול: אירן קיבלה אחריות מסויגת להעברת רקטות הפג'ר לעזה

ראש ממשלת פקיסטן, רג'ה פרבז אשרף ועמיתו הטורקי רג'פ טייפ ארדואן בכנס שמונה המדינות המוסלמיות המתפתחות. איסלמבד. נובמבר 2012. רויטרס
גם משתתף בכינוס: ראש ממשלת טורקיה, ארדואן/רויטרס

בעניין אחר, התייחס נשיא אירן לאפשרות שישראל תנסה לתקוף את מתקני הגרעין של ארצו. "הציונים יעשו הכל כדי להציל את עצמם, וכמובן שאירן מוכנה לכך". אחמדינג'ד הוסיף כי הוא "אינו חושב שהזדמנות כזו תיפול לידיהם, כל עוד אין להם סיבה לתקוף".

אתמול התייחס המנהיג העליון של אירן, אייתוללה עלי חמינאי, גם למבצע "עמוד ענן" שהתנהל ברצועת עזה, ואמר בכינוס של אנשי משמרות המהפכה בטהרן כי "האלימות המדהימה של המשטר הציוני צריכה לטלטל את המצפון של עולם האיסלם", והביע ביקורת חריפה על המדינות המוסלמיות החותרות לנורמליזציה עם ישראל. דבריו נאמרו לפני ההרכזה על כינונה של הפסקת האש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully