וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה של בל"ד: זחאלקה וזועבי במקום ראשון ושני

ניר יהב

18.11.2012 / 19:49

חברי ועידת בל"ד בחרו מחדש את ח"כ ג'מאל זחאלקה כיו"ר המפלגה, והציבו במקום השני את ח"כ זועבי, האישה היחידה המייצגת את המפלגות הערביות. במקום השלישי - באסל רטאס

400 חברי ועידת בל"ד בחרו אתמול (שבת) את נציגי רשימת המפלגה לקראת הבחירות לכנסת ה-19. למקום הראשון נבחר כצפוי חבר הכנסת ג'מאל זחאלקה, העומד גם היום בראש הרשימה. למקום השני נבחרה חברת הכנסת חנין זועבי, האישה היחידה המייצגת את המפלגות הערביות. בבחירות הקודמות זכתה זועבי במקום השלישי ברשימה.

למקום השלישי נבחר ד"ר באסל רטאס. רטאס הוא כלכלן, אחד ממייסדי בל"ד ובעבר חבר בלשכה הפוליטית של התנועה. למקום הרביעי נבחר ג'ומעה אזברגה. החל מהמקום השישי והלאה צפויה הלשכה הפוליטית של בל"ד לבחור את הנציגים לבדה.

בשבועות האחרונים פנו חברי כנסת מהימין לוועדת הבחירות המרכזית בבקשה לפסול את שני המועמדים המרכזיים של המפלגה מלהתמודד בבחירות. חברת הכנסת ציפי חוטובלי (הליכוד) טענה כי "זחאלקה מנצל את מעמדו הפוליטי שמעניקה לו מדינת ישראל כדי לתמוך בטרור פלסטיני תוך שלילת הלגיטימיות של מדינת ישראל להתקיים כמדינת העם היהודי", לאחר שהאחרון פרסם מאמר בעיתון בריטי בו הוא קרא להטיל סנקציות בינלאומיות נגד ישראל והשווה בין שר החוץ אביגדור ליברמן לבין ליורג היידר. שותפה של חוטובלי לסיעת הליכוד, חבר הכנסת דני דנון, פנה לוועדת הבחירות בבקשה למנוע מזועבי להתמודד לכנסת. הוא גם יזם נגדה עצומה, שבעקבותיה הגישה זועבי תלונה נגדו ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully