וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהתותחים רועמים, הח"כים זועמים: בן ארי נגד השמאל

ח"כ בן ארי העלה לדף הפייסבוק שאלה: "מה לדעתכם צריך לעשות לח"כ זועבי?", אשר גררה מאות קריאות לרצח, אונס, עינויים ואלימות קשה. לפני כן כינה את זהבה גלאון "גיס חמישי"

על רקע התמשכותו של מבצע "עמוד ענן" והתמיכה הציבורית הרחבה לה הוא זוכה, חבר הכנסת מיכאל בן ארי (עוצמה לישראל) מרכז מאמץ כנגד חברי כנסת מכהנים שמבקשים לקדם פתרון שונה לעימות ברצועת עזה, בדיונים אשר גולשים לפסים אלימים. בעמוד הפייסבוק של בן ארי ניכרת בימים האחרונים קריאה קשה לאלימות על ידי הגולשים, המגיבים לדבריו של חבר הכנסת.

היום (ראשון) העלה בן ארי ידיעת חדשות המדווחת כי חברת הכנסת חנין זועבי (בל"ד) עמדה דקת דומייה לזכר ההרוגים בעזה, והפנה שאלה יחידה לגולשים: "מה לדעתכם צריך לעשות לחברת הכנסת זועבי?". כ-500 גולשים הספיקו עד עתה לענות להצעתו של בן ארי, והתגובות ממשיכות להתווסף. רובן המוחלט קוראות לרצח, אונס, עינויים או אלימות פיזית מסוגים שונים. "להעמיד אותה מול כיתת יורים", "לצלוב אותה על מסילות ברזל", "להתעלל בה" אלו רק חלק מן התגובות שהופיעו בעקבות שאלתו של בן ארי.

חלק מן הגולשים הקפידו להגיע לתיאורים גרפיים זוועתיים כדי לתאר את מה שיעשו לנציגת בל"ד בכנסת. "לדחוף לה שברי זכוכיות קטנות קטנות ולגרום לה למצמץ לשבור לה אצבע אצבע למרוח עלייה דם ולדחוף אותה לבריכת כרישים", מבקש גולש אחד. חבר הכנסת בן ארי, אשר החל את הדיון בנושא, לא השיב לאף אחד מן הגולשים עד כה ולא קרא להפסיק את ההסתה המילולית האלימה.

"שמאלנים החוצה, שמאלנים לעזה"

ח"כ זועבי הגיבה למקרה: "איני יכולה להתייחס לאנשים שאינם בני אדם ולא ארד לרמה שלהם. חברה שלמה יורדת לתהום מוסרי ובכל זאת אשמור על מאבק מוסרי ועל ערכים של צדק, חירות ושוויון שמדריכים אותי ומכוננים את המצע של בל"ד. זו תהיה התשובה לשפל שאליו הגיע חלק לא מבוטל מהחברה הישראלית. בנוסף, כדאי שאלה שלא מסכימים עם הדברים האלה - יתעוררו".

מספר שעות לפני כן, העלה בן ארי תמונה של יו"ר מרצ, חברת הכנסת זהבה גלאון, ורמז להיותה "גיס חמישי" במדינה. "כל פעם כשחיילי צה"ל נמצאים בשדה הקרב, הפרצוף של האויב הפנימי, נחשף!", כתב בן ארי. "בויקפדיה ישנה הגדרה: גי?ס חמישי הוא כינוי לכוחות חתרניים חשאיים הפועלים בגוף מסוים, מתוך מטרה לערער את חוסנו של אותו הגוף ולסייע לכוחות המתנגדים לו מבחוץ. אצלנו מספיק לשים תמונה של זהבה גלאון ואחמד טיבי, כדי להבין שוב עם מי יש לנו עסק!".

"יש שם גם הסתה נגדי מצד אנשי השמאל הקיצוני, אך כמי שדוגל בחופש הביטוי אני לא משוכנע שתפקידי להתנהל כצנזור", אמר לוואלה! חדשות בן ארי, "כמו כן מציע שלא נשכח לרגע מי זאת זועבי, מחבלת ארורה שמקבלת מימון מהמדינה שהיא נלחמת בה. בכל מדינה נורמלית מי שתומך באויב בזמן מלחמה דינו אחד: כלא או גירוש. יש להצטער שבית המשפט וחברי הכנסת של הליכוד מאפשרים לזועבי לשוב ולפגוע במדינת ישראל".

בנוסף, ביום חמישי האחרון התקיימה במרכז תל אביב הפגנה של פעילי שמאל שקראה לסיים את המבצע הצבאי ולהגיע לפתרון מדיני. בצידו השני של הכביש נערכה הפגנת נגד בהשתתפות פעילי ימין ובהובלת חבר הכנסת בן ארי, אשר עמד מול המפגינים עם מגפון והוביל את קריאות ההמון. בן ארי פתח את דבריו ב"ערב טוב לכל השמאלנים הבוגדים", ולאחר ששיבח את פעולות צה"ל ברצועת עזה והמליץ להחריף את המבצע הצבאית, שילהב את הקהל בקריאות "שמאלנים החוצה, שמאלנים לעזה".

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

מקצת מתגובות הגולשים לשאלתו של חבר הכנסת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully