וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמנת ג'עברי: "שמח בחטיפת שליט יותר מבחתונה"

ניר יהב

18.11.2012 / 14:57

אום מוחמד, אחת משתי נשותיו של מפקד הזרוע הצבאית של חמאס שחוסל, סיפרה כי לא ידע פחד. "אם אמות מות קדושים, זה יהיה חסד גדול בעת הזו", אמר לה ימים ספורים לפני מותו

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

(צפו: אלפים בהלוויית אחמד ג'עברי ביום חמישי)

היום המאושר בחייו של מפקד הזרוע הצבאית של חמאס, אחמד ג'עברי, היה יום חטיפתו של גלעד שליט ב-2006 – כך אמרה היום (ראשון) אלמנתו של ג'עברי, אום מוחמד, בראיון מיוחד שהעניק לאתר "א-ריסאלה" השייך לחמאס. "באותו יום מצאתי אותו שמח יום מאשר ביותם חתונתנו. הוא היה מאושר ברמה שלא תתואר", סיפרה.

אום מוחמד היא אחת משתי נשותיו של ג'עברי. למפקד הזרוע הצבאית של חמאס, שחיסולו בידי צה"ל הוביל לפתיחת מבצע 'עמוד ענן', היו 11 ילדים משתי נשותיו. לדבריה, בעלה הגשים את שלושת חלומותיו הגדולים: "הוא השאיר אחריו צבא חזק, הוא גיבש עסקה לשחרור אסירים וקיים את מצוות העלייה לרגל (ג'עברי שב מערב הסעודית שבועיים בלבד לפני חיסולו - נ.י)".

מבצע "עמוד ענן" - כותרות אחרונות:
הירי נמשך: רקטות פגעו בבתים בשדרות ובבאר שבע
מח"טים בעזה: מחכים לפקודה, מבינים שייתכנו הרוגים
חמאס: "תקפנו 900 יעדים והפלנו מטוס ישראלי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוא השאיר אחריו צבא חזק, הוא גיבש עסקה לשחרור אסירים וקיים את מצוות העלייה לרגל". ג'עברי ביום שחרור שליט/מערכת וואלה!, צילום מסך

אום מוחמד סיפרה עוד כי בשלושת הימים הראשונים של ההסלמה בשבוע שעבר, היא ביקשה ממנו שלא ייצא החוצה. "הוא צחק ואמר לי 'אם אמות מות קדושים, זה יהיה חסד גדול בעת הזו'". לדבריה, ג'עברי מעולם לא ידע פחד: "הוא לא פחד מהנשק של ישראל ומהמטוסים שלו. כשהוא היה שומע מטוס F16, הוא היה מתנהג כרגיל כאילו הוא לא קיים".

עוד סיפרה כי ג'עברי היה אדם צנוע ככל האדם, שלא התנהג כמו מפקד ושהאנשים אהבו אותו מאד. עוד אמרה כי היה אב טוב ובעל טוב. "כשהוא שב מערב הסעודית, שם מילא את מצוות העלייה לרגל, הוא הביא לכל חבריו ושכניו מתנות, כאילו הוא משאיר מזכרות אחרונות ממנו", אמרה. "הלכתי איתו לשוק. ראיתי שהוא רוצה לתת לכל אחד ממכריו מתנה. הוא לא שכח אף אחד".

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully