וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: ערוכים להרחבה משמעותית של הפעולה בעזה

טל שלו

18.11.2012 / 11:12

לדברי ראש הממשלה, "המבצע בעזה נמשך, וצה"ל גורם לפגיעות משמעותיות בנשק, מפעיליו ומשלחיהם. אנחנו גובים מחיר כבד מחמאס". הוא גם הביע הערכה לאיפוק ולנחישות בעורף

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

"המבצע בעזה נמשך, וצה"ל ערוך להרחבה משמעותית של הפעולה". כך הצהיר הבוקר (ראשון) ראש הממשלה בנימין נתניהו. בפתח ישיבת הממשלה השבועית בירושלים אמר נתניהו: "צה"ל תקף עד כה יותר מאלף יעדי טרור, והוא ממשיך בפעולותיו ברגעים אלה וגורם לפגיעות משמעותיות בנשק, מפעיליו ומשלחיהם. אנחנו גובים מחיר כבד מחמאס".

ראש הממשלה גם התייחס לשיחות הטלפוניות שהוא קיים במהלך סוף השבוע עם מנהיגי העולם, ובכללם נשיא ארצות הברית ברק אובמה. "שוחחתי בימים האחרונים עם מנהיגי העולם", ציין נתניהו. "אמרתי להם שאני מעריך את ההבנה שהם מגלים לזכותה של ישראל להגן על עצמה. בשיחותיי עמם אני מדגיש את המאמץ שישראל עושה להימנע מפגיעה באוכלוסייה אזרחית, בעוד חמאס עושה בדיוק ההיפך. שוחחתי גם עם הנשיא אובמה שוב. בסוף השבוע והודיתי על התמיכה ועל התרומה שלו ושל העם האמריקאי להקמת מערכות כיפת ברזל".

ראש הממשלה הוסיף: "אנחנו ממשלה אחראית שמחויבת מעל הכל לביטחון אזרחיה ופועלים בהתאם למחויבות הזו. אני מעריך את האיפוק, הנחישות והעמידה של אזרחי ישראל בעורף. אני מעריך את ההתגייסות המהירה והמרשימה של חיילי מילואים שבאו מכל רחבי הארץ".

אימון צנחנים לקראת כניסה קרקעית לרצועת עזה, נובמבר 2012. דרור עינב
כוחות צה"ל נערכים לקראת פעולה קרקעית אפשרית/דרור עינב

שר הפנים אלי ישי אמר בטרם החלה ישיבת הממשלה, כי "ישראל צריכה להמשיך ולהיערך לפעולה קרקעית. כל הדיבורים על הפסקת אש - התנאי הבסיסי הוא התחייבות להפסקת הירי על ישראל. לא ייתכן שגובה הלהבות יישאר בידי ארגוני הטרור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ראש הממשלה בנימין נתניהו, ישיבת ממשלה שבועית, מבצע "עמוד ענן", נבומבר 2012. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
"לא ייתכן שגובה הלהבות יישאר בידי ארגוני הטרור". ישיבת הממשלה, הבוקר/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

לדברי שר האנרגיה והמים עוזי לנדאו, "צה"ל ממשיך לפגוע, ויש בפניו עוד עבודה רבה וחשובה ביותר כדי להוציא את כל תשתיות הטרור מפעולה - מנהיגות פוליטית, פיקוד צבאי סמלי שלטון ומאגרי נשק. אנחנו עוד לא בנקודה של הפסקת אש. הפסקת אש כרגע לפני שהשלמנו את המלאכה תהיה טעות קשה. צריך להשיג את מטרות המבצע בכל מחיר, ואם לא יהיה מנוס - גם פעולה קרקעית".

גם שר המדע דניאל הרשקוביץ (הבית היהודי) התייחס למבצע "עמוד ענן" והצהיר בטרם נכנס לישיבת הממשלה: "כניסה קרקעית היא אמצעי. המטרה היא הפסקת האש על הדרום, והיא תושג. את כוח ההרתעה צה"ל השיב. כל עוד המטרה הזו לא תושג בשלמותה - אין מקום להפסיק".

"עמוד ענן" - הכותרות האחרונות:
כיפת ברזל יירטה גם היום רקטות בשמי גוש דן
פצוע קל מפגיעת רקטה במבנה באשקלון
פעוט בן שנה וחצי נהרג בעזה, אולפני "סקיי" הופצצו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully