וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם לשלושה נהרגה בעת חופשה בארץ: "אישה לתפארת"

15.11.2012 / 18:43

מירה שארפ, בשנות ה-20 לחייה, נהרגה מפגיעת רקטה בקריית מלאכי. בעלה נפצע קשה. היא ומשפחתה שהו באופן זמני בדירה שנפגעה, בעת שהיו בחופשה משליחותם בבית חב"ד בניו דלהי

מירה שארפ, אישה בשנות העשרים לחייה ואם לשלושה ילדים, היא אחת משלושת ההרוגים בנפילת טיל הגראד היום בקריית מלאכי. היא הובאה למנוחות הערב (חמישי) בבית העלמין שמגר בירושלים. כמה מאות אנשים ליוו אותה בדרכה האחרונה.

הרוגה מירי הרקטה בקרית מלאכי, נובמבר 2012. באדיבות המשפחה
"אישה לתפארת ואם נפלאה שדאגה לילדים". מירה שארפ/באדיבות המשפחה

בעת נפילת הגראד שהתה מירה בדירתה יחד עם בעלה שמואל ושלושת ילדיהם. היא נהרגה, בעלה נפצע קשה בראשו ובנם בן הארבע נפצע בידו. האב ובנו פונו למרכז הרפואי בתל השומר. שתי הבנות, בגילאים שנה ושנתיים וחצי, פונו עם פגיעות קלות לבית החולים קפלן ברחובות. מאוחר יותר הן הועברו לאשפוז ליד אביהן בבית החולים תל השומר.

מירה ושמואל שארפ שימשו כשליחים בבית חב"ד בניו דלהי שבהודו וחזרו ארצה לתקופה קצרה. הם התגוררו באופן זמני בדירה שנפגעה עד למועד חזרתם להודו.

הרב שלום בער כהן, דודו של שמואל שארפ, העיד: "הם היו יהודים שמסרו את עצמם למען היהודים וביתם היה פתוח לרווחה עבור כל יהודי שעבר במקום. הם דאגו לתת לכולם הרבה גשמיות וגם רוחניות. מירה הייתה אישה לתפארת ואם נפלאה שדאגה לילדים".

לדברי הדוד, מירה ושמואל שארפ היו נשואים כשש שנים, ובהודו הם פעלו כארבע שנים. לדבריו, "הם נולדו בירושלים בקהילת חב"ד ולאחר החתונה הם החליטו לצאת לשליחות. אני דוד של שמואל, והוא גם תלמיד שלי".

עוד סיפר כי השניים חיו במקום מבודד בהודו: "לא היה שם כמעט כלום. לא היה להם מקווה, ולפעמים הם היו צריכים לנסוע ימים כדי להגיע למקווה, והיא הייתה מוכנה לכל בשביל השליחות. חבל על דאבדין, אבל אנחנו מאמינים בני מאמינים, ואנו מקווים שכל צרה תהפוך לצוהר ושנזכה לראות את זה בעינינו".

בנפילת הגארד בקריית מלאכי נהרגו שני בני אדם נוספים. שמו של אחד מהם עוד לא הותר לפרסום ומשפחתו של ההרוג השלישי ביקשה שלא לפרסם את שמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully