וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: טיל נפל בראשון לציון, התפוצץ בשטח פתוח

חמאס קיבל על עצמו את האחריות לירי. תושבים מספרים: ”שמענו פיצוץ חזק בדרום העיר, יש בהלה”. מטח רקטות נורה גם לעבר אשדוד, אחת יורטה על ידי "כיפת ברזל"

צילום: דניאל בוק, רויטרס, דובר צה"ל; עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

הסלמה נוספת בעימות: טיל נפל אחר הצהריים (חמישי) בשטח העיר ראשון לציון. הוא בשטח פתוח ולא גרם לנזק. כעבור זמן קצר, פרסם חמאס הצהרה, שבה נטען כי הארגון אחראי לירי לעבר תל-אביב. במקביל, נורו מספר רקטות לכיוון העיר אשדוד, ואחת מהן יורטה בהצלחה על ידי מערכת "כיפת ברזל".

ההסלמה בדרום - כל הכותרות:
3 חיילים נפצעו קל-בינוני מפגיעת רקטה באשכול
הפגיעה בקריית מלאכי: "הרגשתי שהאדמה נפתחת"
הירי לדרום: שלושה נהרגו מפגיעת רקטה בבית בקריית מלאכי

גראד יוצא מעזה לכיוון אשדוד, נובמבר 2012. דרור עינב
רקטות משוגרת לכיוון אשדוד/דרור עינב

"אני כאן בבית, בראשון לציון קרוב לצריפין, עם שלוש הבנות שלי - בנות תשע, חמש ושנה", סיפרה עדי, תושבת ראשון לציון. "לפתע שמענו אזעקה. למזלי, אחות של בעלי, שהיא תושבת להבים, מתארחת אצלנו, אז היא כבר מתורגלת וידעה מה לעשות - לקחנו את הילדים ורצנו למרחב המוגן. אחרי מספר דקות שמענו בום חזק. הבנות שלי מבוהלות. זה לא נעים בכלל. יצאנו מהמרחב המוגן, אבל נישאר בבית בינתיים".

אור שקדי, ששהה אף הוא בעיר בעת שנשמעה האזעקה, סיפר: "לפני כמה דקות שמעתי את האזעקה, נכנסנו תחת אחד הבניינים ושמענו פיצוץ חזק בגבול הדרומי של ראשון. זה היה כנראה באר יעקב, אפילו נס ציונה. אנשים המשיכו לנסוע, לא רגילים לדבר הזה. הם המשיכו לנסוע. אנשים לא מבינים מה זה אזעקה בעיר הזו. כל המכוניות נעצרו. כרגע יש פה קצת בהלה בעיר. אנשים נוסעים לבתים במהירות. מרכז העיר שומם, בדרך כלל מלא".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
הדירה שנפגעה  מרקטה בקרית מלאכי , אוקטובר 2012. דרור עינב
הבית בו נפלה רקטה בקריית מלאכי/דרור עינב

מוקדם יותר נפצעו שלושה חיילי צה"ל באורח קל-בינוני מרקטה שהתפוצצה במועצה האזורית אשכול. הפצועים פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע לקבלת טיפול רפואי. לאורך היום נמשך הירי מרצועת עזה ורקטות נורו בין היתר לשדרות, באר שבע והמועצות האזורית חוף אשקלון ואשכול. אחר הצהריים פגעה רקטה במפעל באחד הקיבוצים במועצה האזורית שער הנגב, נזק נגרם למפעל, אולם איש לא נפגע. כמו כן, כתוצאה מהירי נגרמו נזקים לתשתיות חשמל ולמבנים, ובאחד המקרים התלקחה שריפת שיחים.

הפגיעה הקשה ביותר מאז החל מבצע "עמוד ענן" אירעה הבוקר בקריית מלאכי. שלושה בני אדם, בהם אם ובנה, נהרגו מפגיעת גראד בבניין. שני בני אדם נוספים נפצעו בינוני ועוד ארבעה נפצעו באורח קל. בסך הכול נורו לעבר ישראל קרוב ל-250 רקטות, מהן 87 יורטו באמצעות מערכות "כיפת ברזל".

ניר יהב השתתף בהכנת הידיעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully