וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום שם אחד ההרוגים בפגיעה בקריית מלאכי

15.11.2012 / 15:48

ההרוג, יצחק אמסלם, בן 24, שהה עם בני משפחה בדירתו כשרקטה פגעה בבניין מגוריהם. באירוע נהרגו שני בני אדם נוספים. שכן: "היו לו הרבה תכניות לחיים, שלצערנו נגוזו עכשיו"

לפני זמן קצר (חמישי) הותר לפרסום שמו של אחד משלושת ההרוגים מפגיעת רקטת גראד בבניין בקריית מלאכי. ההרוג הוא יצחק (איציק) אמסלם, בן 24. ההרוגים הנוספים בתקרית הם אם ובנה, ששמם טרם הותר לפרסום. בנוסף, תינוק כבן שמונה חודשים ואדם נוסף נפצעו באורח בינוני מפגיעת הגראד. עוד ארבעה בני אדם נפצעו קל מרסיסים וכל הפצועים פונו לבית החולים קפלן שברחובות.

מבצע "עמוד ענן": הרוגים מפגיעה ישירה בקריית מלאכי. רויטרס
הבניין שנפגע מפגיעה ישירה בקריית מלאכי, הבוקר/רויטרס

בשעת התקרית שהה אמסלם בדירתו יחד עם אמו, עליזה, ועם שתי אחיותיו, סילבי ואתי, הנמצאות בחודשי הריון מתקדמים, וכן עם אחיו בן ה-14, שמעון. ארבעת בני משפחתו של אמסלם פונו כנפגעי חרדה לבית החולים קפלן. האח, שמעון, תיאר את רגע הפיצוץ: "היינו בבית והייתה אזעקה, יצאנו כולנו לחדר המדרגות ושמענו פיצוץ". לדבריו, "לאחר מכן חזרנו הביתה, ואחרי דקה הייתה אזעקה נוספת. אימא שלי בדיוק התחילה להרתיח מים, ואמרתי לה לבוא מיד למדרגות, ואיציק גם התכוון לצאת, אבל אז הגיע שכן ואמר לו לצלם". עוד הוסיף האח כי "הרקטה פגעה בתוך הבית, ואיציק לא הספיק לצאת".

מבצע "עמוד ענן": הרוגים מפגיעה ישירה בקרית מלאכי. רויטרס
הרוג בפגיעת הגראד בקריית מלאכי, היום/רויטרס

"הוא היה בחור צעיר ומלא שמחת חיים שאהב לצחוק הרבה", כך תיאר היום אחד השכנים את אמסלם. לדברי השכן, "איציק הוא בן למשפחה מאוד טובה שגרה כאן בשכונה. היו לו, כמו לכל צעיר, הרבה תכניות לחיים, שלצערנו נגוזו עכשיו", הוסיף. קרובת משפחתו של אמסלם הוסיפה: "הוא היה ילד מדהים ויפה. הוא היה ילד טוב שדאג לכולם".

מבצע "עמוד ענן": הרוגים מפגיעה ישירה בקריית מלאכי. דניאל בוק
פגיעת הרקטה בבניין בקריית מלאכי, היום/דניאל בוק

עוד מסרו קרוביו כי אמסלם התגורר כל חייו עם משפחתו בשיכון חב"ד. אמסלם למד במוסדות החינוך של חב"ד בעיר, ובתקופה האחרונה החל לעבוד כמתקין בבזק. "הוא היה מאוד חרוץ ואהב לעבוד בשטח, להתקין, לנסוע ממקום למקום ולפגוש אנשים. התכנית שלו הייתה לעבוד ולהמשיך אחר כך ללימודים", העיד עליו קרוב משפחה.

מועד הלווייתו של אמסלם טרם נקבע. בשעה זו מחכים בני משפחתו להגעתה של אחות נוספת, העושה את דרכה לישראל ממרכז אמריקה, שם היא משמשת כשליחה של חב"ד באיים הקריביים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully