וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתונות בוטלו בגלל הרקטות: "לא מפסיקים לבכות"

קובי דוד

15.11.2012 / 14:22

זה היה אמור להיות הערב המאושר בחייהם, אך בעקבות מטחי הרקטות נאלצו זוגות מדרום הארץ לבטל את מסיבות החתונה שתכננו. "במקום לרקוד ולשמוח, אנחנו בוכים"

מבצע "עמוד ענן": הרוגים מפגיעה ישירה בקרית מלאכי/צילום: רויטרס, דובר צה"ל, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

הרקטות והדמעות: אחרי הכנות מורטות עצבים ולילות נטולי שינה, זוגות רבים המתגוררים בדרום הארץ נאלצו לבטל את מסיבות החתונה שהם תכננו לקיים, בעקבות מטחי הרקטות מרצועת עזה.

שחר ועינב אשטון נאלצו לבטל ברגע האחרון את מסיבת החתונה הגדולה שהם תכננו לקיים הערב (חמישי) באולם "בית האופרה" באשדוד. תאריך החתונה נקבע בקפידה, לציון שבע שנות זוגיות, מה שמעצים עוד יותר את התסכול מביטול המסיבה שתוכננה. "אני לא מצליח לעצור את הדמעות", סיפר שחר אשטון לוואלה! חדשות. "אתמול חגגנו את מסיבת הרווקים. במקום לרקוד ולשמוח, לא הפסקתי לבכות".

אשטון ניסה משעות הבוקר המוקדמות למצוא מקום חלופי לעריכת החתונה, אך כל המאמצים עלו בתוהו. "יש לי כל כך הרבה אורחים שהיו אמורים לשמוח בשמחתי", הוא אמר. "אני לא רוצה לסכן אף אחד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיפשו לשווא מקום חלופי להתחתן. עינב ושחר אשטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם ליטל אבוטבול ובחיר ליבה רוני זאדה נאלצו לבטל את מסיבת חתונתם, שהייתה אמורה להתקיים באולם "אחוזת טל', סמוך לאשדוד. " אחרי חמש שנים וחצי של זוגיות משותפת, רצינו לחגוג ובגדול", סיפרה ליטל. "אני החלטתי לבטל את החתונה כדי לא לסכן את האורחים הרבים שהיו צפויים להגיע. ירדה לי אבן מהלב".

אבוטבול החליטה לדחות את האירוע לתחילת השבוע הבא. לדבריה, "אנחנו נקיים את החתונה במתכונת מצומצמת יותר במושב נווה אילן. אני לא מוכנה שכל ההכנות יירדו לטמיון".
קטי נגר מאשקלון הייתה אמורה להגיע הבוקר למדידות אחרונות של שמלת הכלה, אך ההסלמה בדרום אינה מאפשרת לה להתכונן ליום החתונה הגדול שמתוכננת להתקיים בתחילת שבוע הבא. "אנחנו עדיין לא יודעים מה לעשות", סיפרה נגר בחשש. "יש לי הרבה מוזמנים ממרכז הארץ שיפחדו להגיע". נגר צפויה להינשא בתחילת השבוע הבא לבחיר לבה ערן מצרפי, לאחר זוגיות משותפת של שלוש שנים, באולמי "סילבר", סמוך לצומת אשקלון. "מעולם לא שיערתי לעצמי שבמקום להתעסק בהכנות האחרונות לקראת החתונה, אני עסוקה בטלפונים כדי לדחות את החתונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נקיים את החתונה במתכונת מצומצמת". רוני זאדה וליטל אבוטבול/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שנאלצה לבטל את בת המצווה בתחילת השבוע, רומי לדום, תושבת נתיב העשרה. יצאה הבוקר להפוגה של 24 שעות ממטחי הירי לעבר יישובי הדרום, כדי לחגוג את בת המצווה שלה בדרך מקורית.

"היה לנו מאוד חשוב שהיא תחגוג בת מצווה"

פעילים של תנועת "אם תרצו" והעומד בראשם רונן שובל החליטו להפיק ללדום טיול משפחתי לצפון הארץ. זאת בסיוע בעלי עסקים מרמת הגולן. לדום תיהנה מארוחת בוקר מפנקת בחוף "כינר", בצד המזרחי של הכנרת. משם היא תמשיך לטיול ג'יפים מאתגר ביישוב אבני איתן ברמת הגולן. בשעות הצהריים המאוחרות תיערך לכבודה ארוחה חגיגית במסעדת ביסטרו בר ביישוב אניעם, שם צפויה ללדום הפתעה מיוחדת, עליה עמלו מארגני האירוע. לאחר יום ארוך וגדוש בחוויות, הוזמנו בני משפחתה של לדום ללינה בצימר משפחתי ביישוב טפחות.

"הסיפור של רומי נגע לליבנו", הסביר פעיל התנועה, תושב הצפון, צחי בוחניק, בשיחה עם וואלה! חדשות. "יש לציין כי תושבי רמת הגולן נרתמו ברוחב לב על מנת לחגוג לרומי בת מצווה בדרך מקורית. היה לנו מאוד חשוב שהיא תחגוג בת מצווה, למרות המלחמה בדרום".

"אני מאוד נרגשת ומודה לכל מי שהזמין אותי לחגוג את בת המצווה", סיפרה רומי בהתרגשות גדולה. "פחדתי שכבר לא אחגוג בת מצווה. רק מי שחי בדרום הארץ מבין באיזה מציאות בלתי הגיונית אנחנו חיים. אני בטוחה שאוכל לצבור כוחות מחודשים. הגיע הזמן שהשקט יחזור לדרום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully