וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: השודד איים לכרות את יד המוכרת בסכין קצבים

זה התחיל כמו עוד משמרת שגרתית בכלבו בדרום אנגליה, אך התפתח לשוד מפחיד במיוחד. השודד אחז בידה של המוכרת, שהתעקשה שלא לפתוח את הקופה, כשבידו השניה סכין. איך זה נגמר?

צילום: צילומי אבטחה, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

על ראש הגנב בוער הכובע, ובידו – סכין קצבים: את המשמרת של יום שבת האחרון, המוכרת בחנות הכלבו בעיירה ברונטון שבדרום בריטניה לא תשכח. מה שהתחיל כמו עוד משמרת תמימה של סוף השבוע, התפתח לסצנה שלא הייתה מביישת סרט אימה הוליוודי.

המקרה המפחיד, שתועד במצלמות האבטחה של המקום, החל כאשר שני רעולי פנים נכנסו לחנות הכלבו והבהירו למוכרת שמדובר בשוד. השניים שלפו סכינים, אך המוכרת הקשוחה לא נכנעה כה מהר. בינה לבין אחד השודדים החל מאבק של ממש, במהלכו הוא אחז בידה ואיים לכרות אותה בעזרת סכין הקצבים הענקית שהייתה בידו.

למרבה המזל, המוכרת הצליחה להתחמק ולא נפגעה. לאחר זמן קצר התקרב אל הדלפק גם השודד הנוסף, והשניים החלו לנופף בסכיניהם לעבר המוכרת המבועתת. לאחר דקה בערך, שעבור המוכרת ודאי הרגישה כמו נצח, היא נעתרה לשודדים ופתחה את הקופה. השודד לא הרפה מידה, אך היא הצליחה לחמוק ממנו פעם נוספת. במקביל, אסף חברו את הכסף שהיה בקופה. לאחר מכן נמלטו השניים מהמקום.

לפי כלי התקשורת בבריטניה, המוכרת לא נפצעה באירוע. השודדים מצדם בוודאי התאכזבו לגלות שבקופה היו 50 לירות שטרלינג בלבד, מעט פחות מ-50 דולרים. במשטרה המקומית, שם נחרדו מהסרטון שתיעד את ההתרחשות, מקווים כעת שהתמונות יסייעו להביא למעצרם של השניים. בין היתר מתכננים במשטרה להשתמש בתיעוד הסכינים על מנת לזהות היכן נרכשו ולאתר את בעליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully