וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בשפרעם: צעיר בן 22 נורה למוות

קובי דוד וקובי מנדל

14.11.2012 / 3:25

הצעיר נמצא סמוך לביתו כשהוא במצב קשה מאוד והובהל לבית החולים רמב"ם בחיפה – שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. הרקע למקרה אינו ברור והמשטרה פתחה בחקירה

הצעיר נורה למוות הלילה (רביעי) בשפרעם הוא יאסר אמין מטאוע, בן 22 תושב שפרעם. מטאוע מת הלילה מפצעי ירי לאחר שנמצא סמוך לביתו. הוא אותר במצב קשה מאוד והובהל לבית החולים רמב"ם בחיפה, אך מת כעבור זמן קצר מפצעיו. את מקרה הרצח חוקרים חוקרי ימ"ר צפון.

רצח בשפרעם צעיר בן 22 נורה למוות, נובמבר 2012. פאנט
זירת האירוע בשפרעם/פאנט

חוקרי תחנת שפרעם בודקים מספר כיווני חקירה באשר לנסיבות המוות, אך טרם נעצרו חשודים כלשהם. הצעיר נמצא באקראי על ידי ניידת של תחנת שפרעם כשהוא שרוע על הכביש ובתחילה סברו שהוא נפגע מתאונת דרכים. בדיקות שנעשו על גופו גילו מספר סימני ירי. מפקד תחנת שפרעם רמי ניימרק סיפר לוואלה! חדשות שהרקע עדיין לא ידוע, אך כמה כיווני חקירה נבדקים.

רצח בשפרעם צעיר בן 22 נורה למוות, נובמבר 2012. פאנט
כמה כיווני חקירה נבדקים/פאנט

לפני כשבועיים נרצח תושב הכפר ראמה שהסיע את ארוסתו ואימה אל ביתם בכפר מרר. מפרטי החקירה הראשונית עלה כי רעול פנים פתח בירי לעבר רכבו של הנהג וגרם למותו. זמן קצר לאחר מכן, התקיים אירוע ירי נוסף, בכפר בו מתגורר ההרוג.

על פי החשד, באירוע הירי השני בכפר ראמה שדדו שני רעולי פנים חמושים בנשק ארוך משני גברים את רכבם הפרטי, ובאמצעותו נסעו לכיוון מסעדה בכניסה לכפר ופתחו באש לעברה. כתוצאה מהירי נפצעו באורח קל שני גברים שעליהם ירו, ועובר אורח נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully