וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: השליך חתולים באוויר במיצג אמנותי - והותקף

הבלגי יאן פברה תיעד "השלכה אמנותית" של חתולים באנטוורפן. לאחר מכן קיבל איומים על חייו והותקף פיזית. בראיונות לתקשורת הבטיח: מעכשיו - אמנות נטולת-חתולים בלבד

צילום: סרטון חובבים שהועלה ליו-טיוב, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: לירון בארי

לפי הקלישאה ההיא, "באמנות כמו באמנות, אין דבר כזה שאין דבר כזה". אך גם את ההתעללות הקשה המוצגת בסרטון שלפניכם יש מי שמגדיר כ"אמנות". יאן פברה, אמן-מיצג מבלגיה, הציג לאחרונה סרטון שניתן לתארו בכינויים הנעים בספקטרום שבין מסקרן למיותר.

פברה, שמתגורר באנטוורפן, תיעד חתולים שמושלכים לאוויר באכזריות על גבי משטח נטוי. לא חלף זמן רב מאז שהמיצג הועלה לאינטרנט, והסערה כבר קמה. פברה קיבל אלפי מכתבים זועמים בדואר האלקטרונים, ולפי דיווחים בתקשורת המקומית, הוא אף הותקף פיזית יותר מפעם אחת. בכמה ריאיונות שהעניק, תיאר על מקורות ההשראה למיצג שיצר, סיפר כי נאלץ לברוח מתוקפים אלמונים מפני שחשש לחייו.

סגן ראש העיר של אנטוורפן גינה בעצמו את המיצג, וציין כי למרות שהעיר העניקה חסות למיצג, היא מעולם לא תמכה בהשלכת החתולים ולא הייתה מודעת למעורבותם של בעלי חיים בתהליך.

פברה ההתנצל בתקשורת הצרפתית והבלגית בפני חובבי בעלי החיים בכלל ובפני אוהדי החתולים בפרט, והבטיח שלעולם לא ירים שוב את ידו על חתול – או יניף שוב חתול באוויר. ככל הנראה, המיצג הבא שלו שיעלה לרשת לא יערב את החיה הפופולרית ביותר באינטרנט.

ה"אמן" שעורר סערה: השליך חתולים לאוויר באכזריות. יוטיוב, אתר רשמי
חתול מעופף - אמנות או התעללות?/אתר רשמי, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully