וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה מעוז שוקל לפרוש מהתמודדות בליכוד

פנחס וולף

13.11.2012 / 11:15

הכלכלן הבכיר, שגויס לליכוד על ידי ראש הממשלה וסומן כ"חברתי המזרחי" לאחר פרישת השר כחלון, חושש כי לא ייכנס למקום ריאלי בבחירות המקדימות בליכוד. נתניהו מנסה לסייע לו

שלמה מעוז שוקל לפרוש מהתמודדות לרשימת הליכוד לכנסת. כשבועיים לאחר שהודיע על הצטרפות למרוץ הפוליטי, מעוז שוקל את צעדיו, ככל הנראה בשל סיכוייו הנמוכים לזכות בקרב על הרשימה הארצית. כדי להגדיל את סיכוייו לזכות, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הציע למעוז להתמודד על מקום במחוז דן, בתקווה שכך יגדלו סיכוייו לזכות. אלא שגם שם יש קרב קשה בין מספר מתמודדים, שהבולט שבהם הוא פעיל השטח הוותיק אורי פראג'. מלשכת מעוז סירבו להתייחס לדברים.

כל העדכונים, הדיווחים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

את הודעתו על כניסה לחיים הפוליטיים הוא מסר בתכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2. "אני כלכלן בכל רמ"ח איברי", אמר. "אני בעד צדק חברתי ורוצה לעזור לאנשים. עשיתי לביתי, הצלחתי. עכשיו אני רוצה גם לעזור לאנשים. עשיתי כבר הכל בחיים – הייתי יועץ של שר האוצר יצחק מודעי, עשיתי רפורמות, הייתי בשוק העסקי, עכשיו אני רואה שהעם במצוקה ואני רוצה לעזור לו".

מעוז דיבר בגנות המחאה החברתית, ובעד מדיניותו הכלכלית של ראש הממשלה. "אני תומך מלא במדיניות של נתניהו, שעשה כאן דברים גדולים", אמר מעוז, והוסיף: "המחאה עצמה לא מביאה דבר". יצוין כי בשבועות האחרונים, בעקבות הודעתו של שר הרווחה והתקשורת, משה כחלון, כי לא יתמודד על מקום ברשימת הליכוד לכנסת, נשמעו קולות לפיהם הליכוד יסבול מעזיבתו של אחד הסממנים החברתיים הבולטים במפלגה, ואחת הדמויות הבולטות ממוצא מזרחי במפלגה. עם זאת, קיימות דמויות מזרחיות נוספות בליכוד, כדוגמת השר סילבן שלום, סגנית השר גילה גמליאל וחברי הכנסת מירי רגב וכרמל שאמה-הכהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully