וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית: הגשם ימשיך גם הלילה, ייחלש מחר

אוהבי העונה הקרה יוכלו ליהנות מעוד ימים גשומים, אבל לאט לאט המעלות יעלו והגשם יהפוך לטפטופים עד שייפסק. ביום חמישי, נחזור לטמפרטורות רגילות לעונה

צילום: שלומי גבאי, דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד

(צפו בגשמים שירדו בסוף השבוע)

חשבתם שהחורף הגיע רשמית? אחרי שהיום (ראשון) היה גשום במיוחד עם טמפרטורות נמוכות לעונה שהמשיכו סוף שבוע חורפי במיוחד, בימים הבאים ימשיכו אוהבי החורף ליהנות מגשמים ומטמפרטורות נמוכות לעונה, אבל רק עד סוף השבוע. הלילה יירד גשם לפרקים, ייתכנו סופות רעמים יחידות בצפון הארץ ובמרכזה, וכן ינשבו רוחות ערות.

גשם בקריית אתא, נובמבר 2012. ערן גילווארג
הגשם יהפוך לטפטופים. גשם בקריית אתא, אתמול/ערן גילווארג

מחר ימשיך לרדת גשם מדי פעם ויתכנו סופות רעמים יחידות, אך הרוחות ייחלשו. גם הגשם ייחלש, אך קיים חשש משיטפונות בנחלי הדרום והמזרח. רינת רחמים, חזאית ממרכז החיזוי בית דגן, מסרה כי ביום שלישי הטמפרטורות יעלו מעט "אבל עדיין יש סיכוי לטפטופים ולגשם קל".

וואלה! מזג אוויר

רחמים הוסיפה כי למרות התחממות נוספת ביום רביעי, עדיין יש סיכוי לטפטופים בצפון. "ביום חמישי כבר יהיה יבש ומעונן חלקית, ללא גשם בכלל", הוסיפה רחמים. "היום ומחר יש טמפרטורות נמוכות מהרגיל, אבל בסך הכול, ביום חמישי נחזור לטמפרטורות הרגילות לעונה".

חורף בתל אביב, נובמבר 2012. דרור עינב
בסוף השבוע אפשר יהיה לאפסן את המטריות, תל אביב אתמול/דרור עינב

הטמפרטורות יגיעו הלילה ל-17 מעלות בתל אביב, ומחר ל-22. בירושלים יהיה קר הרבה יותר עם 12 מעלות בלילה ו-16 ביום. בבאר שבע יהיו 14 מעלות בלילה ו-21 מעלות מחר. בחיפה יהיו הלילה 16 מעלות ומחר 20, בטבריה יהיו 17 הלילה ו-22 מחר ובאילת יהיו 16 מעלות בלילה ו-27 מחר. בצפת יהיו 14 מעלות הלילה ו-19 מעלות מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully