וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת המצווה של רומי נדחתה: "רקטות נחתו באולם"

רמי שני

11.11.2012 / 16:23

במשפחת לדום מנתיב העשרה, שמתמודדת עם איום הרקטות מעזה, התאכזבו לגלות כי לא יוכלו לקיים את בת המצווה שתוכננה לבת רומי הערב. "נצטרך למצוא מועד אחר לאירוע"

צילום: שי מכלוף, דניאל בוק, רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

רומי לדום, תושבת מושב נתיב העשרה, היתה אמורה לחגוג היום (ראשון) את בת המצווה שלה, אולם בשל ההסלמה בדרום נאלצה המשפחה לדחות את האירוע. “אני מאוד מאוכזבת", סיפרה רומי, “הכנו כבר הכל: את המסיבה, ידעתי מה אלבש ואיך אסתרק, הזמנו יותר ממאה איש, כולל משפחה וחברים שלי. ועכשיו, בגלל שבניר עם, שם היינו אמורים לחגוג את יום ההולדת, נפלו רקטות, היינו חייבים לדחות את זה לפעם אחרת".

לקראת המסיבה, הכינה קרובת משפחה עוגה גדולה וחבריה של רומי, הכינו קליפ להקרנה באירוע. כאמור, מסיבת בת המצווה אמורה היתה להתקיים במועדון בקיבוץ ניר עם, הנמצא על גבול רצועת עזה. לעבר הקיבוץ נורו היום מספר רקטות, שחייבו מעבר להיערכות חירום וביטול כל האירועים ההמוניים שהיו אמורים להתקיים באזור. זאת, נוכח הנחיות פיקוד העורף, שבהתאם להם בוטלו שורה של אירועים ופעילויות אחרות, כמו חוגים בבתי הספר ומסיבות.

"אנחנו מבינים שזה המצב, אבל זה בהחלט מאכזב", אמרה שירלי לדום, אמה של רומי, "כל ההכנות שלנו ירדו לטמיון. נצטרך עכשיו למצוא מועד אחר לאירוע". רומי הודתה שהיא מבינה את המצב ולמרות זאת, היא מרגישה בטוחה. "אני לא מפחדת. מאוכזבת, אבל אין מה לעשות", סיכמה בעצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully