וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: אפשר רק לתאר לאן הממשלה הייתה מגיעה בלעדיי

לפני הבחירות, שר הביטחון קורץ למצביעי שמאל-מרכז וטוען כי "נאום בר אילן ושלטון החוק בשטחים הם תוצאה של נוכחותי בממשלה". ח"כ הרצוג: "אסכים לפנות מקומי בעבודה ללבני"

שר הביטחון אהוד ברק טען אמש (חמישי) כי הימצאותו בממשלה האחרונה סייעה לקידום מהלכים מדיניים בקדנציה האחרונה. "אפשר רק לתאר לאן הממשלה הזאת הייתה מגיעה אילולא הייתי בממשלה", אמר בתכנית "משעל חם" בערוץ 2, "נאום בר אילן, שלטון החוק בשטחים, נאום נתניהו בקונגרס - הם כולם, במידה מסוימת, תוצאה לא מבוטלת של נוכחותי בממשלה. אם היו לי 20 מנדטים הייתי עושה יותר".

ברק, יו"ר מפלגת העצמאות, סרב לומר מה תעשה מפלגתו לאחר הבחירות והאם הוא תומך בבנימין נתניהו או שלי יחימוביץ' לראשות הממשלה. "את העמדה הזאת מפלגה כמו מפלגת העצמאות צריכה לעשות אחרי הבחירות. אני לא פוסל אף אחד", אמר ברק. בסקר שפורסם באותה התכנית עלה כי מפלגת העצמאות עוברת את אחוז החסימה וזוכה לשלושה מנדטים. "אני נאבק בראש מפלגת העצמאות כדי לעשות אותה לכוח יותר משמעותי בתוך הכנסת", ציין ברק, שעל פי הסקר 70% מהציבור מרוצים או מרוצים מאוד מתפקודו כשר ביטחון.

מליאת הכנסת מצביעה על פיזור הכנסת, אוקטובר 2012. מגד גוזני
""אני נאבק בראש מפלגת העצמאות כדי לעשות אותה לכוח יותר משמעותי בתוך הכנסת". ברק/מגד גוזני

שר הביטחון גם התייחס להשלכות בחירתו מחדש של נשיא ארצות הברית ברק אובמה על הנושא האירני. "אני מעריך שהנשיא אובמה ינסה לעשות תהליך, קצר בזמן, של בירור האם אפשר לעשות משא ומתן עם האירנים כדי להוריד אותם מהתכנית", אמר ברק בתכנית "משעל חם" בערוץ 2, "לדעתי זה לא יצלח, אבל הוא אולי ירצה לעשות זאת כדי להבטיח שכל האפשרויות נוסו, לפני שהוא פונה לסנקציות נוספות או לפעולות אחרות".

עם זאת, ברק הדגיש כי לדעתו ארצות הברית ואירן "לא הולכות להידברות. הנשיא נשאר מחויב להצהרתו שהוא ימנע ממנה להשיג נשק גרעיני". הוא הוסיף שבישראל מצפים כי "הזמן המתארך הזה", שעל פי הערכתו יוקדש לבירורים אמריקניים מול אירן, "לא יכסה את כל הקיץ - כדי לא להגיע עוד הפעם לחיכוך". על רקע המתיחות האחרונה בין שר הביטחון לראש הממשלה בנימין נתניהו, הוסיף ברק כי "ביני לבין ראש הממשלה אין הבדל של שערה אחת בעניין אירן".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"שינויים בגוש המרכז-שמאל בימים הקרובים"

במקביל, נמשכות הספקולציות אודות הצטרפותם או אי הצטרפותם של "המתלבטים" אהוד אולמרט וציפי לבני. חבר הכנסת יצחק (בוז'י) הרצוג (עבודה) התייחס אמש להצטרפותה האפשרית של ציפי לבני למפלגתו ואמר כי יסכים לפנות לה את מקומו, אם יזכה במקום הראשון בפריימריז. באירוע במכללת גורדון בחיפה נשאל הרצוג בנושא, והשיב: "בשביל ציפי לבני, בוודאי שאסכים. אציע שהיא תוכל להיות במקום השני. אני חושב שזה דבר ראוי".

יו"ר האופוזיציה, חבר הכנסת שאול מופז (קדימה) רמז גם הוא על הצטרפות קרובה, כשאמר כי הוא "צופה שינויים בגוש המרכז-שמאל בימים הקרובים". באותו אירוע, הוסיף מופז כי "המפה עומדת להשתנות, זה יקרה מהר מאוד סמוך למועד הבחירות". בהתייחס לאפשרות שראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט יחזור לחיים הפוליטיים ויוביל גוש מרכז-שמאל, אמר מופז: "בסוף הנורמות נקבעות גם בידי החוק. כל עוד החוק מאפשר לאנשים להתמודד, בין אם יצאו זכאים ובין אם ריצו את עונשם בבית הסוהר, אז צריך לתת לחוק לפעול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully