וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השוטר ירה 13 כדורים בגרושתו - שמתה במקום"

8.11.2012 / 14:57

מכתב האישום נגד שוטר מג"ב, עמרי סמיין אברהם, עולה כי הוא איים בעבר על חייה של אשתו לשעבר, לה היה נשוי 22 שנים, עד שירה בה למוות בדירתם שבבית ים בתום סכסוך ביניהם

צילום: דניאל בוק, שלומי גבאי; עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד שוטר מג"ב, עמרי סמיין אברהם, בן 49, הנאשם ברצח גרושתו, אסתר, בבת ים בחודש שעבר. על פי כתב האישום, שהגישה עו"ד הילה אדלמן מהמחלקה לחקירות שוטרים, בני הזוג היו נשואים כ-22 שנה ובשלב מסוים עלו יחסיהם על שרטון, ואברהם אף איים מספר פעמים על אשתו כי יהרוג אותה. כשנה לפני הרצח, נכתב בכתב האישום, אמר אברהם לאשתו כי יש לו "30 יריות" וכי הוא "יכול להרוג אותה".

הגשת כתב אישום נגד שוטר מג"ב מבית שרצח את אשתו, נובמבר 2012. נמרוד סונדרס
אברהם בדיון בהגשת כתב האישום נגדו, הבוקר/נמרוד סונדרס

בני הזוג התגרשו במאי השנה, ואולם על פי כתב האישום, כשבוע וחצי לפני האירוע החליט אברהם לרצוח את אסתר. לשם כך נטל את אקדחו והגיע לדירה שבה שהתה גרושתו. בשלב זה התפתח בין השניים ויכוח בחדר השינה, שבמהלכו דרשה האישה שיפסיק להתגורר בדירה.

בשלב מסוים הפנתה הנרצחת את גבה אל אברהם – ששלף את אקדחו וירה 13 כדורים בראשה ובפלג גופה העליון מטווח של שני מטרים, וגרם למותה במקום. התביעה דרשה להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים נגדו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
חשד לרצח: שוטר המג"ב ירה למוות בגרושתו. טל אנגלנדר
זירת הרצח בבת ים בחודש שעבר/טל אנגלנדר

מחקירת המקרה עולה כי המשפחה הייתה מוכרת טרם האירוע לשירותי הרווחה בעיר. לפני מספר שנים פנתה אסתר אל גורמי הרווחה והתלוננה על אלימות מצד בעלה. "היא הגיעה לאגף הרווחה וסיפרה על אירועי אלימות בבית", סיפר גורם רווחה המעורה בפרטים. "האישה טופלה על ידי עובדת סוציאלית דוברת אמהרית במרכז לשלום המשפחה בעיר במשך מספר שנים, ולא הסכימה שאיש ידע על המתרחש בבית, ובטח שלא להגיש תלונה במשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully