וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי שגיא: פרשתי בגלל הכפשות עלומות נגדי

לפי דיווח בערוץ 2, האלוף במיל' לא יתמודד לכנסת עקב מידע שהגיע ליחימוביץ' מאישה שטענה כי שגיא ביצע בה לכאורה מעשה פלילי לפני שנים. שגיא: פשר ההאשמות לא נאמר לי

מדוע האלוף במילואים אורי שגיא פרש מההתמודדות על מקום ברשימת מפלגת העבודה לכנסת? בהודעה שפרסמה המפלגה בצהריים (רביעי) נאמר, כי החלטת שגיא לפרוש התקבלה "מסיבות בריאותיות-משפחתיות" וכי יו"ר המפלגה שלי יחימוביץ' מסרה כי שגיא תרם רבות למדינה והיא מכבדת את החלטתו שלא להתמודד. עם זאת, לפי דיווח של ערוץ 2 הערב, שגיא פרש בעקבות מידע שהגיע בימים האחרונים ליחימוביץ' מאישה שטענה ששגיא ביצע בה לכאורה מעשה פלילי לפני שנים רבות.

לפי הדיווח, המידע נשמר בתחילה בסוד בין מספר גורמים במפלגת העבודה. בעקבותיו התקיימו התייעצויות, שהובילו לשיחה שנערכה הבוקר בין יחימוביץ' לבין שגיא. בסופה פורסמה ההודעה על פרישתו.

בשיחה טלפונית עם ערוץ 2 נשמע שגיא אומר בתגובה לדיווח: "היום התברר לי לאכזבתי שעליי להתמודד עם האשמות והכפשות עלומות, שפשרן לא נאמר לי עד עתה מלבד העובדה שמדובר באירוע שהתרחש כביכול לפני 39 שנים. על אף שאין להן שום תקפות משפטית או ציבורית, ברור לי שהעיסוק בהן עלול לפגוע בבריאותי ובבריאות משפחתי. הודעת פרישתי מטרתה בין השאר להימנע מהתעסקות בנושאים אלה, שכן משפחתי ובריאותה חשובות לי יותר מכל דבר".

לקריאה נוספת:
אורי שגיא לא יתמודד בפריימריז של מפלגת העבודה
הביטחוניסט הגיע: אורי שגיא מצטרף למפלגת העבודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully