וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צחי הנגבי על אולמרט ולבני: "משיחים מטעם עצמם"

פנחס וולף

6.11.2012 / 9:48

בכנס פעילי ליכוד שנערך ברמת ישי נשמע צחי הנגבי בהתבטאות חריפה נגד השניים וגם נגד הקמפיין של יו"ר קדימה, שאול מופז: "קמפיין שלא ראיתי כמותו מעולם לשנאת ישראל"

יח"צ

אולמרט ולבני הם "משיחים מטעם עצמם", הקמפיין של מופז הוא "קמפיין לשנאת ישראל ולאנטי ישראליות" – כך נשמע צחי הנגבי בהקלטה שהגיעה לידי וואלה! חדשות בכנס פעילי ליכוד ברמת ישי שנערך אתמול (שני) בהשתתפות סגנית השר גילה גמליאל וח"כ אללי אדמסו. הנגבי שתמך בלבני ובאולמרט כשהיו ראשי קדימה, מתח על שניהם ביקורת חריפה, מבלי להזכיר את שמותיהם. "יושבים עכשיו אנשים, כוססים ציפורניים ומחכים להציל את עם ישראל מהאויב הגדול ביותר שלה – נשיא ארצות הברית", הוא לגלג על שני ראשי קדימה לשעבר שמחפשים את דרכם בחזרה לפוליטיקה.

הנגבי הוסיף כי "העיתונאים מדווחים שיושבים מועמדים בפוטנציה, מייחלים לניצחונו של ברק אובמה והעיניים שלהם נשואות לאוהיו, לפילדלפיה, למדינות המתנדנדות, בתקווה שייבחר הנשיא, והם יוכלו להיכנס לזירה הפוליטית ולהציג את המצב כעל סף קטסטרופה - מדינת ישראל הולכת להיות בעימות חריף עם ארה"ב והם משיחיים שיגיעו על סוס לבן ויצילו אותנו מהקטסטרופה המתרגשת עלינו. אני רוצה לבשר לאותם משיחים מטעם עצמם שמי שיבחר את ראש ממשלת ישראל זה אנשים ברמת ישי ובחיפה, ואנחנו נכתיב מי יוביל את מדינת ישראל בשנים הקרובות. אני יכול לומר מה התחזית שלי – בנימין נתניהו".

עוד עדכונים בוואלה! בחירות:
לקראת החלטה: האם מופז יוותר על הבכורה לאולמרט?
לבנת: "אולמרט מנסה להפיל את נתניהו גם במחיר הכפשת ישראל"
קדימה מתפוררת: מופז סופג אש, הח"כים מחכים לאולמרט

ציפי לבני שרת המשטים עם ראש הממשלה אהוד אולמרט בשנת 2006, מרץ 2012. לשכת העיתונות הממשלתית
מחכים להכרעה בארצות הברית, ומותקפים ממי שהיה בעל בריתם הקרוב. אולמרט ולבני/לשכת העיתונות הממשלתית

בהמשך דבריו הנגבי תקף בחריפות גדולה עוד יותר את יו"ר קדימה הנוכחי שאול מופז, אותו הוא עזב בטריקת דלת לאחר שמופז פרש ממשלת האחדות, ואת מסע הבחירות המתמקד בהתנהלותו של נתניהו מול האיום האירני. "יו"ר קדימה אומר: 'ביבי יסבך אותנו במלחמה גרעינית' – קמפיין שלא ראיתי כמותו מעולם לשנאת ישראל, לאנטי ישראליות. זה לא קמפיין נגד נתניהו ונגד הממשלה. הקמפיין הזה אומר שבעימות בין אירן לבין ישראל, האשמה היא ישראל, שראש הממשלה שלנו כבר ארבע שנים באובססיה להפציץ את אירן".

"צריך להיערך לאפשרויות כולן"

"זה מה שראש הממשלה עשה בארבע השנים האחרונות?", הוא הקשה, והוסיף: "הוא לא גיבש את העם כולו לקואליציה נגד החתירה של האירנים לנשק גרעיני? הוא לא הצליח להביא לחמש החלטות של מועצת הביטחון שאפילו סין ורוסיה הצטרפו אליהן? הוא לא הצליח להביא לסנקציות כלכליות שהיום קושרות טבעת חנק סביב צווארה של אירן, סביב צוואר המשק האירני. זה נקרא לסבך את ישראל?".

הנגבי המשיך להגן על ראש הממשלה, שלדבריו "חייב להכין גם את האופציה האחרת. הרי לא ייתכן שרק נשליך את יהבנו שהעולם יפתור את בעיות הביטחון הלאומי של ישראל אנחנו מקווים שהסנקציות יצליחו ושהאירנים יקבלו שכל. אבל אם לא?". הוא השווה את המצב לתקיפת הכור העירקי על ידי מנחם בגין: "תארו לכם שבגין ב-81' היה רק מקווה שהעולם יפתור את הבעיה. הוא הכין את האופציה. נתניהו בכל השנים האלו, וגם ראש הממשלה לפניו, נתנו הנחיות כמו שצריך לתת בכל מצב שיש אפשרות שכל האופציות צריכות להיות על השולחן, צריך להיערך לאפשרויות כולן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully