וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג עף עם רכבו מגשר בפתח תקווה; מצבו אנוש

6.11.2012 / 3:55

המכונית צנחה מגובה של כ-12 מטרים, כשבתוכה גבר כבן 30. הוא פונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, כשהוא סובל מפגיעה רב-מערכתית, מחוסר הכרה ומונשם

גבר בשנות ה-30 לחייו נפצע הלילה (שלישי) באורח אנוש כשמכוניתו התהפכה ועפה מגשר בגובה של כ-12 מטרים בדרך זבולון המר, סמוך לכביש מספר 5 בפתח תקווה. פרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לאיש טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים בילינסון בעיר. הוא סובל מפגיעה רב-מערכתית, מחוסר הכרה ומונשם. טרם ידוע מה גרם לרכב לסטות מהכביש וליפול מהגשר.

רכב עף מגשר כביש 5 ליד פתח תקווה, נובמבר 2012. ספק 500
הנהג פצוע אנוש. הרכב שצנח מהגשר הלילה בפתח תקווה/ספק 500

אמש נפצע הולך רגל בן 45 ממכונית שפגעה בו בצומת מסמיה שליד גדרה. הוא פונה לבית החולים תל השומר ברמת גן במצב קשה, כשהוא סובל מפגיעת ראש ומפגיעה רב-מערכתית. מצבו מוגדר יציב.

אתמול התהפך ג'יפ צבאי סמוך להתנחלות יקיר שבשומרון, אירוע שבו נפצעה באורח בינוני חיילת אחת, ועוד שלושה חיילים נפצעו באורח קל. ארבעתם פונו לבית החולים בילינסון, ונסיבות ההתהפכות נחקרות. יום לפני כן נפצעו באורח קל עד בינוני שלושה חיילי מילואים, שהג'יפ הצבאי שבו נסעו התהפך ליד צומת עין יהב שבערבה. מסוק של יחידת החילוץ 669 הוזעק למקום בשל פציעה בראשו של אחד החיילים, שפונה יחד עם חבריו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. מחקירה ראשונית של נסיבות האירוע נמצא כי הנהג איבד שליטה על הרכב במהלך סיור בגבול ירדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully