וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפכפי מחאה: "דורכים על הפוליטיקאים בחזרה"

שני יזמים מנסים לעורר מודעות לנושאים שהיו במוקד המחאה החברתית בקיץ 2011 ויצרו כפכפים שעליהם מופיעה תמונה של רה"מ נתניהו. "זה לא אישי נגדו. זה מופנה לכל המפלגות"

המחאה החברתית שוב מנסה למצוא את דרכה למערכת הבחירות לכנסת: שני יזמים שמנסים לעורר מודעות לנושאים שהיו במוקד המחאה החברתית בישראל בקיץ 2011, יצרו כפכפים שעליהם מופיעה תמונה של ראש הממשלה בנימין נתניהו. הכפכפים מופצים בשלב זה באזור תל-אביב וכן באמצעות האינטרנט, תחת הסיסמה: "דורכים עליהם בחזרה".

כל הדיווחים, הכתבות והפרשנויות - ב אתר הבחירות של וואלה!

שחר שביט, יזם ומעצב, סיפר היום (שני) לוואלה! חדשות: "הכפכפים הם פרי המחאה בקיץ שעבר. אנחנו לא אנשים עוינים ולא באים ממקום רע. אנחנו רוצים לעורר מודעות". שביט הסביר, כי מופיעה על הכפכפים תמונה של נתניהו, מפני שהוא זה ש"עומד בראש הפירמידה, אבל אין כאן משהו אישי נגדו. זה מופנה בחיצים חדים ובסכינים לכל המפלגות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
כפכפי המחאה/מערכת וואלה, צילום מסך

לדברי שביט, "אנשים ניסו למחות, אבל נעלמו מהרחובות. מישהו כיבה את המחאה, והמדינה חזרה להשתולל. אין כאן דיכוי בכוח, אבל התחושה היא של דיכוי מנטלי". שביט הוסיף: "אנחנו רוצים לראות כאן פחות שחיתות ופחות קומבינות ולשלם פחות מסים. שיפעלו יותר למען הכלל. המגזריות כאן הורגת".

היזם הדגיש, כי "אין כאן אידיאולוגיה נקמנית. ברמה החברתית המדינה הזו מנוהלת... יותר נמוך מזה לא נוכל להגיע. הגענו לרמה של מדינה בעולם בשלישי. הכל נהיה קשה ויקר. הכמיהה שלי היא שיהיה כאן קצת יותר קל לכולם".

  • עוד באותו נושא:
  • בחירות 2013

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully