וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטרית שוקל לפרוש מקדימה לטובת מפלגת הגמלאים

פנחס וולף

4.11.2012 / 0:05

השר לשעבר רפי איתן פנה לשטרית והציע לו לעמוד בראש מפלגת גמלאים חדשה. חבר הכנסת לוואלה!: "אבחן את סיכויי המפלגה להיכנס לכנסת ואקבל החלטה בתוך שבוע"

חבטה נוספת במפלגת קדימה? לאחר שנמחקה כמעט כליל בסקרים האחרונים וננטשה על ידי מספר חברי כנסת מכהנים שבחרו להתמודד מחדש במפלגות אחרות, הודיע אמש (ראשון) חבר הכנסת מאיר שטרית כי הוא שוקל לפרוש מהמפלגה, כדי לעמוד בראש מפלגת הגמלאים החדשה.

עד עתה עזבו חברי הכנסת את קדימה לטובת שתי המפלגות הגדולות: נחמן שי ונינו אבסדזה הודיעו כי יתמודדו בבחירות המקדימות במפלגת העבודה; אבי דיכטר, יוליה שמאלוב-ברקוביץ', אריה ביבי וצחי הנגבי (שאינו חבר כנסת) יתמודדו במקום לרשימת הליכוד. בנוסף, חברת הכנסת רוחמה אברהם-בלילא הודיעה כי היא פורשת מן החיים הפוליטיים.

הודעתו המפתיעה של שטרית - לשקול להצטרף למפלגה שנכון לעתה אינה עוברת את אחוז החסימה בסקרים - מגיעה לאחר שיו"ר המפלגה, השר לשעבר רפי איתן, פנה אליו והציע לו להנהיגה בהתמודדות לכנסת. שטרית אמר אמש לוואלה! חדשות כי יקבל החלטה בנושא בתוך שבוע, במהלכו יבדוק את סיכויי המפלגה להיכנס לכנסת. לדבריו, אם אכן יעבור למפלגת הגמלאים, תורחב האג'נדה שלה גם לנושאים חברתיים שאינם נוגעים אך ורק לציבור הגמלאים.

רפי איתן במפלגת הגימלאים החדשה דור , אוקטובר 2012. נמרוד סונדרס
פנה בעצמו לשטרית. רפי איתן/נמרוד סונדרס

בבחירות לכנסת השבע עשרה, שנערכו ב2006, הייתה מפלגת "גיל" הפתעת הבחירות כשזכתה בשבעה מנדטים ועברה מפלגות ותיקות כמו יהדות התורה ומרצ. המפלגה הצטרפה לממשלה בראשותו של אהוד אולמרט וזכתה לשני תיקים - משרד הבריאות והמשרד לענייני גמלאים, שנוצר במיוחד לטובת המפלגה.

עוד בנושא:
עוד אחד מצטרף: נחמן שי עוזב את קדימה לטובת העבודה
רוחמה אברהם-בלילא הודיעה על פרישה מהפוליטיקה
קדימה אישרה: ועדה מסדרת במקום פריימריז

(עדכון ראשון: 22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully