וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישומי רצח נגד האומנת שדקרה הילדים בניו יורק

יוסלין אורגטה קיבלה את האישומים בסעיפי רצח מדרגה ראשונה ושנייה לבית החולים שם היא מאושפזת אחרי ניסיון התאבדות. היא נאשמת כי רצחה את ליאו בן השנתיים ולולו בת השש

יוסלין אורטגה, האומנת שדקרה למוות שני ילדים שהיו בחזקתה לפני כשבוע וחצי, הואשמה ברצח, כך נמסר הלילה (ראשון) ממשטרת ניו יורק. אורגטה, שעדיין מאושפזת בבית החולים תחת אבטחה משטרתית לאחר שניסתה להתאבד, הואשמה בסעיפים של רצח מדרגה ראשונה ושנייה.

ילדי משפחת קרים שעל פי החשד נרצחו על ידי האומנת שלהם בניו יורק, אוקטובר 2012. AP
תמונותיהם של שני הילדים בפינת הזיכרון שהקימו חברי המשפחה/AP

אורטגה בת ה-50 מואשמת כי רצחה את שני ילדי משפחת קרים, ליאו בן השנתיים ולוסיה (לולו) בת השש, ולאחר מכן שיספה לעצמה את הגרון בניסיון להתאבד. חשדה של אמם של הילדים, מרינה קרים, התעורר כאשר האומנת לא הגיעה עם הילדים למקום המפגש שהשתיים קבעו מראש. האם הגיעה לדירת היוקרה של המשפחה בניו יורק ומצאה את ילדיה מתבוססים בדמם בחדר הרחצה.

"נראתה כחושה וחולה"

שכניה של אורטגה סיפרו כי בשבועות האחרונים סיפרה לקרוביה כי היא "משתגעת". על פי עיתון ה"ניו יורק פוסט", שכניה של האומנת סיפרו כי בתקופה האחרונה היא נראתה כחושה, חולה ועצבנית. היא עדיין מאושפזת, כאמור, בבית החולים תחת אבטחה. מחקירת המשטרה עולה כי אורטגה סיפרה למכריה כי היא מטופלת על ידי פסיכיאטר בתקופה האחרונה.

אורטגה, במקור מהרפובליקה הדומיניקנית, התלוננה על בעיות כלכליות ומעסיקיה, מרינה וקווין, נענו לה ונתנו לה תוספת שעות עבודה. בנוסף, הכירו לה משפחה נוספת לצורך עבודה צדדית, אך אלה דחו אותה בטענה שהיא "ממורמרת מדי". אחת השכנות של משפחת קרים, שהייתה ככל הנראה האחרונה שפגשה במטפלת ובילדים כחצי שעה לפני הטרגדיה, אמרה כי הם נראו מאושרים. "היא נראתה כל כך שמחה", אמרה שרלוט פרידמן, שכנה בבניין, בהתייחסה ללוסיה בת השש. "אני אמרתי 'מה עשית?' והיא אמרה 'רקדתי'. וזה הכל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully