וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפיגוע דקירה: יהודי בן 34 נפצע בינוני בירושלים

2.11.2012 / 18:59

על פי החשד, שני צעירים ערבים דקרו את החרדי בגבו בשכונת ראס אל-עמוד שבמזרח הבירה. הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם בעיר. שני החשודים בדקירה נמלטו, חשד לרקע לאומני

צילום: מור שאולי, עריכה: יותם בן דוד

יהודי חרדי בן 34 נדקר הערב (שישי) בגבו על ידי שני צעירים ערבים בדרך יריחו שבשכונת ראס אל-עמוד בירושלים. צוות של מגן דוד אדום פינה את האיש במצב בינוני לבית החולים הדסה עין כרם בעיר. שני החשודים בדקירה נמלטו מהמקום. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה, כאשר ככל הנראה מדובר באירוע על רקע לאומני.

יהודי בן 34 נפצע בינוני מדקירה בשכונת ראס אל-עמוד במזרח ירושלים, נובמבר 2012. עומר מירון
הדקירה אירעה על פי החשד כשהנפגע הלך עם חברו מהכותל למתחם מוסקוביץ'. מקום הדקירה, הערב/עומר מירון

מחקירה ראשונית עולה כי הנפגע הלך רגלית עם חברו מהכותל לכיוון מתחם מוסקוביץ' שבראס אל-עמוד, כשלפתע סמוך לכיכר ראס אל-עמוד התנפלו עליהם שני צעירים פלסטינים ודקרו אותו בגבו. השניים המשיכו לצעוד למתחם מוסקוביץ', משם הזעיקו את כוחות ההצלה. חברו שהיה עמו לא נפגע ושני החשודים, כאמור, הספיקו להימלט מהמקום.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
יהודי בן 34 נפצע בינוני מדקירה בשכונת ראס אל-עמוד במזרח ירושלים, נובמבר 2012. עומר מירון
ככל הנראה מדובר באירוע על רקע לאומני/עומר מירון

לפני כחודש סיכל כוח מג"ב ניסיון לבצע פיגוע דקירה בחיזמה, שבכניסה הצפונית לירושלים. מחקירה ראשונית של האירוע עלה כי פלסטיני, תושב בית לחם בן 26, הגיע למחסום כשהוא לובש מעיל וברשותו סכין, במטרה לבצע פיגוע דקירה נגד מתנחלים השוהים בדרך כלל בטרמפיאדה הסמוכה למחסום.

בתחנת ההסעה לא נכח איש באותו הזמן, והפלסטיני החל להתקרב אל המחסום הסמוך, המאויש בכוחות צה"ל ומג"ב עוטף ירושלים. הלוחמים שהבחינו בפלסטיני פתחו נגדו בנוהל מעצר חשוד, לאחר שעורר את חשדם ולבש מעיל למרות החום הכבד. הפלסטיני נשכב על הארץ, ובחיפוש על גופו נמצאה הסכין, באורך 15 סנטימטרים. הפלסטיני הועבר להמשך חקירת שירות הביטחון הכללי. עוד עולה מהחקירה כי רק לפני שלושה חודשים שוחרר הפלסטיני מהכלא הישראלי לאחר שריצה עונש מאסר בגין עבירות הקשורות להחזקת אמצעי לחימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully