וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פלסטיני דקר גבר בביתר עילית, מצבו קל

יהושע בריינר

10.10.2012 / 20:20

לאחר שעל פי החשד דקר את האדם בצווארו, ניסה החשוד בן ה-17 להימלט מהמקום, אולם עוברי אורח הצליחו לעצור אותו. במערכת הביטחון מעריכים כי הרקע לאומני

חשד לפיגוע דקירה ביהודה ושומרון: אזרח ישראלי נפצע הערב (רביעי) באורח קל, כאשר על פי החשד נדקר בביתר עילית על ידי נער פלסטיני. לחשוד ולנדקר לא הייתה הכרות מוקדמת, ולפיכך מעריכים במערכת הביטחון כי הרקע למעשה לאומני.

המקרה אירע לאחר שהנדקר, נהג אוטובוס כבן 30, יצא לצעידה רגלית ברחובות בעיר. אז, על פי החשד, התנפל עליו צעיר פלסטיני כבן 17 ודקר אותו בצווארו. לאחר הדקירה ניסה הנער להימלט מהמקום – אולם הנדקר זעק לעזרה, ובעקבות כך התקהלו תושבים רבים שנכחו בקרבת מקום סביב הנער ועיכבו אותו עד הגעת כוחות הביטחון. כמו כן, לקחו מידו התושבים את האולר בו השתמש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגבר נפצע באורח קל בצווארו. זירת הדקירה, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

כוחות מגן דוד אדום ואיחוד הצלה שהגיעו למקום העניקו לנהג טיפול רפואי. לאחר מכן הוא פונה להמשך טיפול בבית החולים שערי צדק בירושלים, כשהוא סובל מפצעים שטחיים בלבד בצווארו.

הצעיר החשוד נלקח אף הוא לקבלת טיפול רפואי. על אף שבמערכת הביטחון סבורים כי מדובר באירוע על רקע לאומני, במשטרה לא פוסלים כיווני חקירה נוספים - בהם רקע פלילי, בין היתר, שהסיבה לביצוע המעשה היא סכסוך עסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully