וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שבועיים: נעצר חשוד בתאונת הפגע וברח ברמלה

31.10.2012 / 22:59

בתום חיפושים עצרה המשטרה גבר בן 58 בחשד שדרס למוות עם המונית שלו את ונדמנך אלמייהו, תושב רמלה בן 45. החשוד יובא מחר להארכת מעצרו בבית משפט השלום ברחובות

המשטרה עצרה היום (רביעי) גבר בן 58 בחשד שדרס למוות את ונדמנך אלמייהו, תושב רמלה בן 45, לפני כשבועיים וחצי, ונמלט מזירת התאונה. לאחר מאמצים גדולים וחיפושים, נמצאה היום המונית שדרסה לפי החשד את האיש. בחקירה התברר כי המונית שייכת לאביו של הנהג, ובתום החקירה האב נעצר וקשר את עצמו לאירוע. מחר הוא יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום ברחובות.

לפני כשבועיים, מעט אחרי השעה חצות, התקבלה במוקד מגן דוד אדום במרחב איילון קריאה לגבי גבר שנמצא מוטל בצד כביש 44 מצפון לכלא מעשיהו. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום מצאו את וונדמנך ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותו. בחקירה עלה כי וונדמנך נפגע בעת ששכב על הכביש.

"אני מקווה שאלוהים יעזור למשטרה למצוא את הנהג שדרס אותו כמו כלב ועזב את המקום בלי לעזור", אמר אחיו טרם המעצר. "אני קורא לנהג שדרס את אחי, מכל הלב, שיבוא ויסגיר את עצמו למשטרה. אנחנו בני אדם ואנחנו אחים. לא דורסים ככה בן אדם ומשאירים אותו על הכביש".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת התאונה ברמלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום ראשון אירעה תאונת פגע וברח נוספת, אך הפעם הסתיימה בפציעה. רוכב הסקייטבורד, ליאור גרינלנד, נפצע באורח בינוני מפגיעת מכונית בתל אביב והופקר על ידי הנהג. הוא נפגע בעת שחצה מעבר חצייה ברחוב ראול ולנברג ברמת החייל בתל אביב.

עדי ראייה שהבחינו במכונית פוגעת בצעיר, הגישו עזרה ראשונה לגרינלנד והזעיקו ניידת מגן דוד אדום למקום. הנהג החשוד נתפס זמן קצר לאחר מכן סמוך למקום התאונה, ונעצר על ידי השוטרים. החשוד, תושב העיר בן 27, הכחיש בחקירה כי הוא הנהג שפגע בגרינלנד וטען כי הפגיעה שזוהתה בכלי הרכב שלו – מקורה בתאונה ישנה. השוטרים העבירו את רכבו של החשוד לבדיקה כדי לקבוע אם הנהג אכן פגע בגרינלנד. החשוד שוחרר בתנאים מגבילים לביתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully