וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנדרס מרמלה נטמן; "למצוא הנהג שדרס אותו כמו כלב"

17.10.2012 / 1:20

וונדמנך אלמייהו, שנהרג בתאונת פגע וברח סמוך לכלא מעשיהו, הובא למנוחות. אחיו קרא לדורס להסגיר עצמו למשטרה, וסיפר: "אחי גידל ופרנס אותנו אחרי שאבינו מת בגיל צעיר"

עשרות קרובי משפחה, חברים ושכנים התכנסו אמש (שלישי) בבית העלמין ברמלה להלווייתו של וונדמנך אלמייהו בן ה-45, שנדרס אתמול למוות בכביש 44 בסמוך לכלא מעשיהו. לאחר ההלוויה התאספו הנוכחים בבית אמו של וונדמנך בעיר. דורסו של וונדמנך, שעזב את זירת התאונה, טרם אותר.

אחיו של וונדמנך, אלמו (יוני), סיפר לוואלה! חדשות כי במהלך התבגרותו, וונדמנך שימש לו כאב. "הוא היה אח גדול שגידל ופרנס אותנו לאחר שאבא שלנו נפטר בגיל צעיר", סיפר האח בכאב, "הוא היה אדם טוב שדאג ועזר לכולם, אדם טוב שהיה כמו אבא". בהמשך תיאר אחיו את רגע קבלת הבשורה המרה. "הוא לא גר כבר בבית ופתאום התקשרו אלינו מהמשטרה ואמרו לנו שהוא נדרס. לא היה לנו מושג מזה בכלל", סיפר.

"היום הייתי במשטרה והם סיפרו לי מה קרה", המשיך האח, "אני מקווה שאלוהים יעזור למשטרה למצוא את הנהג שדרס אותו כמו כלב ועזב את המקום בלי לעזור. אני קורא לנהג שדרס את אחי, מכל הלב, שיבוא ויסגיר את עצמו למשטרה. אנחנו בני אדם ואנחנו אחים. לא דורסים ככה בן אדם ומשאירים אותו על הכביש".

תאונת דרכים כביש 44 לכיון רמלה, אוקטובר 2012. נמרוד סונדרס
"לא דורסים ככה בן אדם ומשאירים אותו על הכביש". זירת התאונה/נמרוד סונדרס

במקביל, נמשכת חקירת המשטרה לאיתור החשוד בדריסתו והפקרתו של וונדמנך. לאחר שבתחילה נחשד כי מספר מכוניות פגעו בוונדמנך בעת שהיה מוטל על הכביש, מחקירת המשטרה עולה כי רק רכב אחד פגע בו – ככל הנראה מכונית מסוג קאיה סטיישן. עוד נמסר מהמשטרה שהדריסה התרחשה כאשר וונדמנך היה מוטל על הכביש, מסיבה שטרם התבררה.

וונדמנך היה גרוש והותיר אחריו שני בנים, בגילאי 15 ו-17. כמו כן הותיר אחריו את אמו ושבעה אחים. עד מותו התגורר וונדמנך ברמלה ועבד במפעל באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully