וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומכי אסד: "אירן עומדת מאחורי הוריקן סנדי"

ניר יהב

31.10.2012 / 17:29

גורמים המזוהים עם הצבא הסורי הכריזו כי הסופה שזרעה הרס בחוף המזרחי של ארה"ב, נוצרה למעשה באמצעות "טכנולוגיה אירנית מתקדמת" בשיתוף מומחים סורים. "עונש למתנגדי אסד"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

בעוד הסופה "סנדי" ממשיכה להשתולל בארצות הברית, תומכיו של אסד העלו תיאוריה משלהם לנסיבות היווצרותה – שבמפתיע כלל לא קשורה לתנאים מטאורולוגיים או אפילו לכוח עליון. על פי הודעה שפורסמה שלשום (שני) בעמוד הפייסבוק "חדשות הצבא הסורי", המשטר האירני הוא שיצר את הסופה ההרסנית באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, כעונש למתנגדיו של אסד.

"סנדי" מכה בארה"ב - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מומחים מסוריה השתתפו בתהליך". ההודעה באתר פייסבוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מקורות אישרו לנו כי הוריקן סנדי שמכה בארצות הברית נוצר באמצעות טכנולוגיה מתקדמת שפיתח המשטר האירני מלא הגבורה. כמו כן, נמסר לנו כי מומחים מסוריה השתתפו בתהליך", נמסר בהודעה. עוד צויין כי "מדובר בעונש עבור אלו שמעיזים לתקוף את סוריה לאיים על הנשיא אסד".

הפרסום, זכה עד כה ל-330 לייקים ו-1,300 תגובות, הנעות בין תמיכה נלהבת ללעג. גולש אמריקאי כתב: "כל מי שחושב שאירן יכולה לגרום לסופה חי בימי הביניים". גולש ערבי אחר כתב: "האם אתם טיפשים? הפוסט הזה רק לועג לכם, אנשים טיפשים!". אחרים תקפו את הנשיא בשאר אסד וכתבו "יקולל אסד, יחי הצבא הסורי החופשי. העם הסורי ינצח, הצבא הסורי ינצח. בשאר יובס".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully