וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה: 16 גורי טיגריס נמצאו במשאית בתאילנד

הגורים, שהיו ארוזים בארגזים, התגלו בבדיקה שגרתית שערכה המשטרה. נהג המשאית נעצר בחשד שניסה להבריח את הגורים מחוץ לגבול, ככל הנראה על מנת לסחור באיבריהם. לגורים שלום

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

הרשויות בתאילנד עצרו אתמול (שבת) נהג משאית שברכבו נמצאו 16 גורי טיגריס, בחשד שניסה להבריח אותם אל מחוץ לגבולות המדינה. הנהג הצליח לעבור מספר מחסומים אולם נעצר לבסוף במהלך בדיקה שגרתית שערכו שוטרים ברכבו סמוך ללאוס. במטענו של הנהג נמצאו הגורים, כשהם ארוזים בתוך שמונה ארגזי פלסטיק.

לאחר מעצרו, סיפר הנהג למשטרה כי שילמו לו 15,000 באט, כ-490 דולרים, כדי להבריח את הגורים. הוא עומד כעת בפני ארבע שנות מאסר וקנס של 40,000 באט (1,300 דולרים) באשמת הברחת חיות בר. הגורים מטופלים כעת על ידי גורמים רשמיים במדינה.

איברי טיגריס הם סחורה נחשקת ברחבי אסיה, מאחר ומיוחסות להן סגולות רפואיות ייחודיות. תאילנד היא אחת המדינות המרכזיות בהן מתקיים סחר בלתי חוקי בחיית הבר הנדירה.

רק שישה תתי-מינים של טיגרסים נותרו בטבע, כשבכל להקה יש פחות מאלף טיגרסים. מקודם יותר השנה הסכימו גופי המשטרה והמכס ב-13 מדינות בהן חיות להקות טיגרסים, על הקשחת הענישה והאכיפה כדי למנוע הברחות מסוג זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully