וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך להתאושש: סרן זיו שילון הוכנס לניתוח בידו

רמי שני

26.10.2012 / 11:51

קצין גבעתי שנפצע קשה בפיצוץ מטען במהלך פעילות מבצעית ברצועת עזה נכנס לניתוח נוסף בבית החולים סורוקה בבאר שבע, בתקווה כי הרופאים יוכלו להציל את ידו המרוסקת

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

סרן זיו שילון, מפקד פלוגה בחטיבת גבעתי שנפצע בפיצוץ מטען חבלה במהלך פעילות מבצעית ברצועת עזה, הוכנס הבוקר (שישי) לניתוח נוסף בידו בבית החולים סורוקה בבאר שבע. אתמול חל שיפור נוסף במצבו של הקצין, שידו נקטעה מעוצמת פיצוץ מטען שהוצמד לשער בגדר המערכת. הרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, ביקר אמש את סרן שילון בבית החולים. הוא שוחח עם בני המשפחה ולאחר מכן שמע משילון על השתלשלות האירוע ועל מצבו הרפואי. גנץ הדגיש בפני בני המשפחה כי יעקוב אחר תהליך השיקום של הקצין והוסיף כי למפקדים כמו שילון יש תפקידים חשובים רבים שהם יכולים למלא בצה"ל.

אחותו של שילון, הילה, סיפרה כי בעת שמפקד פיקוד דרום, אלוף טל רוסו, ביקר את אחיה, "הוא ניסה להצדיע לו עם היד המרוסקת שלו, ובקושי הצליח". לדבריה, "הוא בכה הרבה בגלל הכאבים וכיוון שאיבד את היד".

הרמטכ"ל בני גנץ מבקר את הקצין פצוע סרן זיו שילון. דובר צה"ל
יוכל למלא תפקידים רבים בצה"ל. סרן זיו שילון עם הרמטכ"ל, רא"ל בני גנץ/דובר צה"ל

מנהל מחלקת טיפול נמרץ כללי בבית החולים סורוקה, ד"ר מוטי קליין, אמר בשיחה עם וואלה! חדשות כי "סרן זיו שילון ממשיך להתאושש, הוא חזר להכרה מלאה ונושם בכוחות עצמו". לדברי ד"ר קליין, מצבו של שילון מוסיף להיות יציב. "הוא מדבר וזוכר את האירוע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"חשש שמחבלים יחטפו אותו"

סרן שילון שחזר את האירוע בפני אחותו. "זה היה סמוך לשעה שתיים לפנות בוקר", סיפר לה, "זחלתי לשם לבד, כי חששתי שמישהו אחר ינסה לעשות את זה וייכשל. פחדתי להיפגע כי הם (המחבלים, ר.ש.) פועלים בחכמה, הם למדו לנצל את ימי הערפל כדי להניח מטענים ליד הגדר. הייתה לי תחושה שאני עומד להיפגע אבל ידעתי שזה מה שאני צריך לעשות". שילון, 24, זוכר את הרגעים שלפני הפיצוץ ואת אלו שאחריהם. לדברי אחותו, הוא זחל אל השער מבלי שהמקום ייבחן תחילה על ידי כלב גישוש או גשש. "אלה דברים שנבדקים בתחקיר, אבל הוא הגיע לשם לבדו ואז אירע הפיצוץ. אחרי שהוא התעשת, הוא הרים את עצמו ורץ לג'יפ שלו כי חשש שמחבלים יחטפו אותו. הוא עשה את זה בלי יד אחת שנשארה שם, על הגדר וכשיד אחת מדממת. הוא צעק לחובש שנבהל למראה עיניו, שיפעל מהר כי הוא פצוע ואמר לו: תתעשת, שים עליי חוסם עורקים ותעיף אותי לבית חולים כי אחרת אני אמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully