וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן נהרג בטרק בנפאל: "הוא מאוד התרגש מהטיול"

25.10.2012 / 23:29

"הוא תכנן את הטיול המון זמן ומאוד התרגש לקראתו", סיפרה אחותו התאומה, שטיילה בעבר במקום, "לא זכרתי שזה טרק מסוכן". המשפחה מבקשת ממטיילים שהיו עמו לסייע באיתור פרטים

ערן כהן, בן 25, מתל אביב הוא הישראלי שנהרג היום (חמישי) בנפאל, במהלך הטרק הפופולרי סובב האנאפורנה. כהן טבע למוות לאחר שהגשר שאותו חצה קרס מעל נהר קאלי גנדקי, והוא נסחף בזרם הגועש. גופתו נמשתה מהמים על ידי מקומיים.

ערן יצא לטיול לבדו בתחילת החודש ותכנן לבקר גם בהודו, שאליה לא הספיק להגיע. "הוא תכנן את הטיול המון זמן ומאוד התרגש לקראתו. זה משהו שהוא לא עשה, הוא אפילו לא עשה טיול אחרי צבא", סיפרה הדס, אחותו התאומה. "מהמידע שקיבלנו עד כה הוא טייל לבד, אבל יכול להיות שטיילו אתו אנשים נוספים שפשוט עד לא הצליחו לחזור ולהודיע על המקרה".

ערן כהן, הישראלי שנהרג בנפאל. באדיבות המשפחה
"היה בחור שמח וטוב לב ואהב את הלימודים". ערן כהן/באדיבות המשפחה

"הוא שאל אותי מלא דברים, עזרתי לו לתכנן את הטיול כי גם אני טיילתי שם ואני מכירה את הטרק הזה", סיפרה האחות. "זה מוזר לי, כי ממה שאני זוכרת זה לא טרק מסוכן. כנראה שתאונות יכולות לקרות בכל מקום". בשעות הצהריים יצר משרד החוץ קשר עם משפחתו של כהן. כרגע לא ברור אם כהן טייל בגפו או שטיילו עמו תיירים אחרים.

כהן שירת בחיל המודיעין וסיים לאחרונה תואר ראשון בביולוגיה חישובית באוניברסיטה העברית. "הוא היה בחור שמח וטוב לב ואהב את הלימודים. הוא תכנן להמשיך לתואר שני כשיחזור מהטיול", סיפרה הדס. הלווייתו של כהן תתקיים ככל הנראה ביום ראשון, לאחר הטסת גופתו ארצה.

משפחתו של ערן מבקשת את עזרת הציבור באיתור כל פרט על הנסיבות התאונה בה הא נהרג. ליצירת קשר עם המשפחה ניתן לפנות להדס: hadasc@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully