וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בש"ס מרוצים מהאיחוד: מצביעי ליכוד יעברו אלינו

25.10.2012 / 21:55

בתנועה בירכו על חבירת ישראל ביתנו והליכוד, והדגישו כי "יש מפלגה אחת שדואגת למסורת ישראל". על האפשרות שהברית בין הליכוד לש"ס תיפגע אמרו: "ברור שנתניהו יעדיף אותנו"

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

בתנועת ש"ס בירכו הערב (חמישי) על ההודעה של ישראל ביתנו והליכוד על ריצה משותפת בבחירות הקרובות. "האיחוד מחדד את העמדות והבחירה הופכת לפשוטה יותר", נמסר מש"ס, "כעת ברור לכל שיש רק מפלגה אחת שדואגת לשכבות החלשות ולמסורת ישראל. בבחירות הבאות מי שחשובה להם הזהות היהודית-מסורתית של מדינת ישראל ומניעת גזירות כלכליות על השכבות החלשות תהיה להם רק כתובת אחת: תנועת ש"ס חזקה ומאוחדת". בתנועה סיכמו כי "הרווח הוא שכל הבוחרים שחשובה להם המסורת ימצאו את מקומם רק בש"ס ויעזבו את הליכוד".

לשאלת וואלה! חדשות האם הברית הטבעית בין ש"ס לבין הליכוד לא נפגמה בעקבות האיחוד עם ישראל ביתנו עונים בש"ס כי ההפך הוא הנכון. "הרי מה האלטרנטיבה של נתניהו? לפיד או יחימוביץ? הרי הם שואפים להחליף אותו. לש"ס אין שאיפות להחליף את השלטון אז ברור שהוא יעדיף את ש"ס עליהם", נמסר מהמפלגה.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התקשר הערב לשלושת חברי הנהגת ש"ס – אריה דרעי, אלי ישי ואריאל אטיאס, ועדכן אותם על פרטי ההסכם. הערב הוא הודיע על חבירת מפלגתו למפלגתו של שר החוץ, אביגדור ליברמן. "זה יחזק מאוד את הממשלה, את ראש הממשלה, ואת המדינה", אמר נתניהו בפתח דבריו. השותף הטרי ליברמן אמר בפתח דבריו כי "האיומים שישראל מתמודדת איתם, גם בתחום הביטחוני וגם בתחום הכלכלי, מחייבים משילות ויציבות. הממשלה הזאת, הקואליציה הזאת, הוכיחה שזו לא רק סיסמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully