וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר שדרות פתח בשביתת רעב: "יורקים בפרצוף"

רמי שני

24.10.2012 / 14:30

דוד בוסקילה, שהתייצב מול משרד ראש הממשלה, טוען שהממשלה לא מילאה את חלקה בהסכם ההבראה שנחתם עם עירו. "מנהיגי העולם מזכירים את שדרות, אבל לנתניהו ולשטייניץ לא אכפת"

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: גדי וינסטוק

ראש עיריית שדרות, דוד בוסקילה, פתח היום (רביעי) בשביתת רעב מול משרד ראש הממשלה בירושלים, עקב המצב הכלכלי הקשה אליו נקלעה עירו. הבוקר הודיע בוסקילה כי יפתח במשמרת המחאה כמתוכנן, למרות ההסלמה הביטחונית וירי הרקטות לעבר יישובי עוטף עזה. בוסקילה טוען כי הממשלה לא מילאה את חלקה ולא העניקה את מלוא הסיוע שהובטח במסגרת תכנית ההבראה שגובשה לעירייה, שכללה גם נקיטת צעדי התייעלות. זאת למרות העובדה שלדבריו, העירייה מילאה את חלקה בתכנית. ביום ראשון השביתו עובדי עיריית שדרות את משרדי העירייה והפגינו מול משרד ראש הממשלה במחאה על מצבה של העיר.

ראש עיריית שדרות דוד בוסקילה שובת רעב במחאה על הפסקת התמיכה הכלכלית בעירו מול משרד ראש הממשלה, ירושלים, אוקטובר 2012. עומר מירון
פתח בשביתה למרות המצב הביטחוני. בוסקילה בירושלים, היום/עומר מירון

בוסקילה התייחס לדבריו של נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, שהזכיר אתמול את עירו בעימות השלישי מול יריבו הרפובליקני, מיט רומני. "אני אומר דברים שיכולים להישמע מכל תושב באותה תחושה של התמרמרות וקושי, ובצדק", אמר בוסקילה טרם צאתו לירושלים. "מנהיגי העולם, ובראשם נשיא ארצות הברית, מזכירים את שדרות ואת הדאגה לשדרות כביטוי לדאגתם למדינת ישראל, לחוזקה ולחוסנה. צר לי שכשהדברים נוגעים לחוסנה ולחוזקה של שדרות יש חוסר אכפתיות מוחלט מצד ראש ממשלת ישראל ושר האוצר שלו".

במהלך העימות אתמול, תקף רומני את אובמה ואמר כי "המתח שנוצר ביחסים בין ישראל לארצות הברית מצער מאוד". אובמה השיב לרומני בעקיצה, ואמר: "כשאני הייתי בישראל, לא ארגנתי אירועי גיוס כספים. אני ביקרתי ביד ושם והלכתי לשדרות שמותקפת ברקטות מעזה, פגשתי הורים שהראו לי איך רקטות פגעו סמוך לחדרים בהם ישנים הילדים שלהם".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ראש עיריית שדרות דוד בוסקילה שובת רעב במחאה על הפסקת התמיכה הכלכלית בעירו מול משרד ראש הממשלה, ירושלים, אוקטובר 2012. עומר מירון
חוסר אכפתיות מצד ראש הממשלה והאוצר/עומר מירון

בוסקילה עוד הוסיף: "כתושב, אני חושב שזה עלבון צורם שצריך לחוש כל תושב בשדרות וזו יריקה בפרצופם של תושבי שדרות הגיבורים אשר שומרים על מדינת ישראל, ומדינת ישראל לא משכילה לשמור עליהם - בכל המובנים".

ממשרד הפנים נמסר השבוע כי הממשלה הזרימה כספים כמתחייב על פי התכנית, וכי על העירייה לנצלם ביעילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully