וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטינים חסמו סניף רמי לוי: "עובד בשירות הכיבוש"

יהושע בריינר

24.10.2012 / 11:55

המפגינים, שחסמו לאחרונה את כביש 443, הגיעו לסניף בשער בנימין, הניפו דגלי פלסטין וקראו להחרים את המוצרים. כוחות צבא ומשטרה פינו אותם. הרשת: "פרובוקציה של משועממים"

קרדיט: באדיבות עמותת רגבים

עשרות פלסטינים חסמו הבוקר (רביעי) את הכניסה לסניף "שיווק השקמה" של רמי לוי בשער בנימין, מצפון לרמאללה, בטענה כי הקמעונאי המוכר "עובד בשירות הכיבוש הישראלי". המפגינים הניפו דגלי פלסטין וקראו שלא לרכוש את המוצרים במקום, בשל מה שכינו "הכיבוש הישראלי". מדובר בסניף הנותן שירות לכלל תושבי האזור, יהודים ופלסטינים.

כוחות גדולים של צבא ומשטרה הגיעו למקום, חלקם מתחנת משטרת בנימין הנמצאת באזור התעשייה שבו פועל הסניף. הכוחות ניסו להרחיק את המפגינים אל מחוץ לאזור התעשייה, אך הפלסטינים המשיכו בהפגנה. בשלב מסוים נאלצו הכוחות להשתמש ברימוני הלם. ארבעה מפגינים נעצרו. במהלך ההפגנה נפגע פלסטיני אחד באורח קל ופונה על ידי הסהר האדום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפגינים פלסטינים מחוץ לסניף "רמי לוי" בבנימין/מערכת וואלה!, צילום מסך

כפי הנראה, המפגינים משתייכים לקבוצת פעילים פלסטינים שחסמה ביום שלישי שעבר את כביש מספר 443 ליד ההתנחלות בית חורון שבאזור ירושלים. כ-50 המפגינים החליפו את דגלי ישראל שהתנוססו לאורך הכביש בדגלי פלסטין. כוח צה"ל שהגיע למקום פיזר אותם, ואנשי מע"צ הסירו את הדגלים. כמה נהגים שחלפו במקום דיווחו כי הושלכו לעברם אבנים, אך לא דווח על נפגעים. ההפגנה הבוקר בשער בנימין ממשיכה את מגמת הפגנות הפתע של פלסטינים ופעילי שמאל במטרה להביך את צה"ל.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עימותים בכביש 443, אוקטובר 2012. יותם רונן
מנסים להביך את צה"ל. חסימת כביש 443 בשבוע שעבר/יותם רונן

רשת "רמי לוי שיווק השקמה" מסרה בתגובה לאירוע כי "הסניף בשער בנימין הוא סניף של קירוב לבבות. אנו משרתים שם את כל סוגי האוכלוסייה, והאירוע היום הוא פרובוקציה של אנשים שמשעמם להם. אנו מתגאים בכך שבסניף הזה כולם עומדים בתור יחד. לצערנו, יש כאלה שרק רוצים לייצר פרובוקציות, והעובדה כי הם באו עם עיתונאים ומצלמות למקום מעידה על כך. אנו בעד דו קיום".

בצלאל סמוטריץ, מנהל הפעילות בעמותת הימין "רגבים", העוסקת במעמד הקרקעות ביהודה ושומרון, מסר בתגובה:
"מדובר בפרובוקציה של פלסטינים ואנרכיסטים שמנסים ללבות את האש בשטחי יהודה ושומרון. בהפגנה בתוך שערי 'רמי לוי' נחשפה האמת הפשוטה, שהם פועלים נגד הדו קיום בין יהודים וערבים, ואת זה קשה להם לראות". עוד הוסיף סמוטריץ: "אנו מפנים את תשומת לבם למתרחש בסוריה השכנה הקרובה, ללבם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully