וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכני הנרצח בשרון: "המשטרה חסרת אונים מול הפריצות"

במושב אביחיל לא הופתעו מכך שאיציק אלגבי בן ה-61 נרצח במהלך פריצה לביתו. לדבריהם, המשטרה מתעלמת מהיקף התופעה. "אנחנו כאן כל הזמן", השיב לטענות מפקד תחנת שדות

צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

איציק אלגבי בן ה-61 נרצח הערב (שני) בפתח ביתו במושב אביחיל, לפי החשד בידי פורצים שהופתעו מנוכחותו ודקרו אותו למוות. תושבים רבים במושב טענו לאחר הרצח כי הכתובת היתה על הקיר, וכי למרות שפריצות הפכו לעניין שבשגרה במושב הסמוך לנתניה, במשטרה לא פועלים למיגור התופעה.

"אנו סובלים ממכת פריצות ביישוב, זו תופעה ידועה ומוכרת", סיפרה לוואלה! חדשות סופיה אשריאן, שכנתו של אלגבי. "המשטרה חסרת אונים ולא מצליחה לסכל את התופעה. חסרים לנו אמצעי מיגון ואבטחה", הוסיפה. לדברי אשריאן, ותיקת היישוב, הנרצח "עבד בלולים, איש משפחה למופת, אדם שקט וטוב, אנחנו ממש בשוק. הכתובת היתה על הקיר".

רצח במושב אביחיל, אוקטובר 2012. שלומי גבאי
"לא היו לו אויבים". איציק אלגבי/שלומי גבאי

"אני מקפידה לבדוק כמה פעמים ביום שאיש לא נכנס לבית, גם כשאני ישנה בצהריים אני מדליקה את האזעקה מחשש לפריצות", סיפרה שכנה שביקשה להישאר בעילום שם. לדבריה, תתנחם בכך שהפעם תעשה המשטרה את עבודתה כראוי: "אני רק מקווה שיתפסו את הרוצח ולא ישחררו אותו בתוך זמן קצר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
איציק אלגלבי נרצח כשהפתיע פורצים בביתו במושב אביחיל, אוקטובר 2012. שלומי גבאי
השכנים מספרים על מכת פריצות. זירת הרצח באביחיל, הערב/שלומי גבאי

רב פקד משה כהן, מפקד תחנת שדות, הגיע לזירה וביקש לדחות את הטענות על אזלת ידה של המשטרה. "אנחנו נמצאים כאן כל הזמן, אנחנו מטפלים באירועים, ואין פה דבר שמצריך נוכחות יותר ממה שאנחנו נמצאים", אמר כהן. את השכנים זה לא שכנע. "מפחיד לחשוב שיכולים להיכנס לביתך גורמים פליליים, לרצוח ולהימלט בשעה כה מוקדמת של הערב", ציינה אחת מהם.

"אבא שלי היה איש טוב, מי יכול היה לפגוע בו?"

לפי חשד המשטרה, הפורצים ניסו לפרוץ לביתו של אלגבי לאחר שמוקדם יותר הערב פרצו לבית שכנו, ששוהה בחו"ל. לדברי השכנים, בשעה 18:30 נשמעה אזעקה מהבית הסמוך, אולם פסקה זמן קצר לאחר מכן וזכתה להתעלמות מצדם. עת היו הפורצים בחצרו, יצא אלגבי במהלך ארוחת הערב וצעד לעבר יחידת הדיור הסמוכה, בה מתגוררת בתו. בשלב הזה, לפי החשד, הבחינו בו הפורצים ודקרו אותו בפלג גופו העליון. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו ביצעו בו פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו.

"אנחנו לא יודעים מה בדיוק קרה, זה נמצא בחקירת המשטרה", אמרה בתו של הנרצח בשיחה עם וואלה! חדשות. "אבא שלי היה אדם טוב ויקר שרצה לעזור ועזר לכולם. הוא אהב את כל בני המשפחה וכולנו בשוק". בהמשך שאלה את הכתבים במקום יש להם מושג מי יכול היה לפגוע באביה. "לא היו לאבא שלי אויבים", הוסיפה הבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully