וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הדחת אדרי: אושרה שורת מינויים במשטרה

21.10.2012 / 21:56

לאחר שהודח מתפקידו בעקבות פרשת ניסו שחם, מינה דנינו מחליף לתנ"צ ניסים אדרי, מפקד מרחב ציון במחוז ירושלים. מפקד מג"ב, ניצב יורם הלוי, ימונה לתפקיד מפקד מחוז דרום

השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', אישר אחר הצהריים (ראשון) את המלצת מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, למנות את מפקד משמר הגבול, ניצב יורם הלוי, לתפקיד מפקד מחוז דרום. בנוסף, מינה המפכ"ל מחליף לתת-ניצב ניסים אדרי, מפקד מרחב ציון במחוז ירושלים, שהודח הבוקר מתפקידו בעקבות ההחלטה להעמידו לדין משמעתי בפרשת ניסו שחם.

יורם הלוי מפקד מג"ב, מאי 2011. מגד גוזני
דנינו/מגד גוזני

ניצב הלוי, המשמש בתפקיד מפקד מג"ב משנת 2011, התגייס למשטרה בשנת 1984. הוא שימש בעבר מפקד הימ"מ, מפקד היחידה המרכזית של מחוז ירושלים, מפקד מרחב דוד וראש יחידת להב 433. בתפקידו כמפקד מחוז דרום, הוא יחליף את ניצב יוסי פריינטי, שמונה לתפקיד מפקד מחוז ירושלים במקומו של שחם, שפרש מהמשטרה לאחר שבמחלקה לחקירות שוטרים נפתחה נגדו חקירה בחשד לעבירות מין.

במקומו של הלוי, ימונה לתפקיד מפקד מג"ב ניצב עמוס יעקוב. ניצב משנה אמנון אלקלעי יועלה לדרגת תת-ניצב ויחליף את תת-ניצב ניסים אדרי בתפקיד מפקד מרחב ציון. מינויים נוספים עליהם החליט היום המפכ"ל הם מינויו של תת-ניצב אבשלום פלד לתפקיד סגן מפקד מחוז ירושלים, תת-ניצב יוסי פוני לתפקיד סגן מפקד מג"ב וניצב-משנה יזהר פלד, שיועלה לדרגת תת-ניצב וימונה לתפקיד מפקד מג"ב ירושלים. המינויים ייכנסו לתוקפם בתקופה הקרובה.

ניסו שחם, מפקד מחוז ירושלים במשטרה, מאי 2011. מגד גוזני
מאז התפוצצות הפרשה נמצא תנ"צ אדרי בחופשה. ניסו שחם/מגד גוזני

מוקדם יותר היום הודיע המפכ"ל למפקד מרחב ציון, תת-ניצב נסים אדרי, על סיום תפקידו ופתיחת הליך משמעתי בעניינו בבית הדין למשמעת של המשטרה. תנ"צ אדרי נחשד בכך שידע על עבירות מין שאותן ביצע לכאורה מפקדו ניסו שחם ולא דיווח על כך.

מאז התפוצצות הפרשה נמצא תנ"צ אדרי בחופשה. את מקומו ממלא סגנו, ניצב-משנה אליהו כזרי. לפני כחודשיים הודיעה המחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים כי היא ממליצה שלא להעמיד את אדרי לדין פלילי, אלא לדין משמעתי בתוך המשטרה, והיום קיבל המפכ"ל את ההמלצה. דנינו זימן את הקצין ללשכתו, שם הודיע לו על ההחלטה, וכעת כאמור גם מינה לו מחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully