וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות החשדות: ניצב ניסו שחם עוזב את תפקידו

30.8.2012 / 16:59

מפקד מחוז ירושלים במשטרה, שיצא לחופשה לאחר שנחשד בביצוע עבירות מין במספר שוטרות, יעזוב את תפקידו, זאת לאור המלצת מפכ"ל המשטרה. שחם מכחיש כי קיים יחסי מין בכפייה

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: אמיר קוטיגרו

השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', הודיע היום (חמישי) כי ניצב ניסו שחם, מפקד מחוז ירושלים שהושעה מתפקידו בעקבות תלונות על הטרדה מינית לכאורה של שוטרות, יעזוב את תפקידו בהסכמתו. זאת לדבריו, מתוך תחושת אחריות והבנה לצורך במינוי מפקד מחוז בעת הזאת. השר אישר את המלצת מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, למנות את ניצב יוסי פריינטי, שמשמש כמפקד מחוז הדרום, לתפקיד מחוז ירושלים במקומו של שחם. המינוי של פריינטי ייכנס לתוקפו בימים הקרובים. כמו כן, מחליף למפקד מחוז הדרום ימונה בזמן הקרוב.

החשדות נגד ניצב שחם פורסמו לפני למעלה מחודש, אז התברר כי מספר שוטרות, בהן קצינה אחת לפחות, התלוננו נגד שחם וטענו כי הוא ביצע עבירות מין, בהן עבירה של בעילה אסורה בהסכמה, הטרדה מינית וביצוע מעשים מגונים. בעקבות חשיפת התלונות, יצא שחם לחופשה ועד היום לא מונה לו מחליף. במהלך חקירתו הודה שחם בקיום יחסי מין בהסכמה והכחיש את ההאשמות לפיהן הדברים נעשו בכפייה.

מעבר לשחם, התעורר החשד כי מפקד מרחב ציון במשטרה, תת-ניצב נסים אדרי, ידע על התלונות נגד שחם לפני שנמסרו למחלקה לחקירות שוטרים, אך לא דיווח עליהן. לאדרי נערך שימוע בבית הדין המשמעתי של משטרת ישראל, שם הכחיש את האשמות נגדו. במהלך השימוע, חזר אדרי על טענותיו כי שמע על העבירות שלכאורה עשה שחם כ"רכילות", ולכן לטענתו לא חלה עליו חובת הדיווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully