וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן: "סיכלנו פיגוע ענק נגד דיפלומטים מערביים"

ניר יהב

21.10.2012 / 19:38

על פי סוכנות הידיעות הממשלתית, 11 פעילי אל-קאעדה תכננו לבצע במדינה סדרת פיגועים נגד מוקדים אזרחיים וכן נגד גורמים מערביים, בין היתר באמצעות מכוניות תופת ופגזים

כוחות הביטחון בירדן סיכלו כוונה לבצע סדרת פיגועי טרור במספר מוקדים בממלכה. סוכנות הידיעות הרשמית בירדן דיווחה היום (ראשון) כי הפיגועים תוכננו על ידי חוליית טרור המזוהה עם ארגון אל-קאעדה שכללה 11 פעילים. לפי הדיווח, הטרוריסטים התכוונו לבצע פיגועים במרכזים מסחריים על מנת להסיח את דעתם של כוחות הביטחון, ובמקביל לפגוע בדיפלומטים מערביים בלב הבירה עמאן.

עוד דווח כי אותה חולייה תכננה במשך תקופה ארוכה את יעדי הפיגועים וכי ביצעה מעקב מדוקדק אחריהם. לפי התכנון, חברי החוליה היו אמורים לעשות שימוש בחומרי נפץ, פגזים, רובים ומכוניות תופת. בנוסף דווח כי המודיעין הירדני עקב אחר פעילותה של החוליה וראה כיצד היא השיגה חומרי נפץ ותחמושת וכיצד היא התייעצה באינטרנט עם מומחים מעירק שמשתייכים לאל-קאעדה.

לפי הדיווח, אותה חוליה גייסה גם מחבלים מתאבדים לשם ביצוע חלק מהפיגועים. בנוסף תכננה החוליה להבריח פגזים וחומר נפץ מסוג TNT מסוריה, תוך שהם מנצלים את התוהו השורר שם לצורך כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully