וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות החתונה נמצאו שנה וחצי אחרי רעש האדמה

21.10.2012 / 18:51

בני זוג שנישאו ימים ספורים לפני רעידת האדמה הקטלנית בקרייסטצ'רץ' שבניו זילנד, מצאו בחצרם את המצלמה ובה תמונות מהיום המאושר מחייהם - ששרדו ללא פגע. "רגע מדהים"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

מתנת חתונה מאוחרת: זוג צעיר מניו זילנד מצא בשבוע שעבר את המצלמה ובה התמונות מחתונתו, 18 חודשים לאחר שנעלמה במהלך רעידת האדמה הקטלנית שפקדה את העיר קרייסטצ'רץ' בתחילת השנה שעברה. לתדהמת בני הזוג, פאן ג'רמיה ומרטין ברליי, זיכרון המצלמה הדיגיטלית לא נפגם והתמונות נשמרו במלואן.

הרעידה הכתה בעיר ימים ספורים לאחר חתונתם של בני הזוג, שנאלצו להתפנות מביתם ולהותיר את תיעוד היום המאושר בחייהם מאחור. שנה וחצי לאחר מכן, גילה ברליי את המצלמה בדרך הגישה לביתו כשהיא מכוסה בבוץ. הוא הסיר את הלכלוך מכרטיס הזיכרון וניסה לחברה למחשב. "הייתי יותר פסימית", סיפרה ג'רמייה, "לא באמת חשבתי שזה יעבוד. אבל אני שמחה שהוא החליט לנסות".

כאמור, עם חיבור כרטיס הזיכרון למחשב, התאחדו בני הזוג עם התמונות לראשונה מאז חתונתם. "זה היה פשוט רגע של 'וואו'. מדהים", אמר ברלי, וסיכם: "חשבתי שהתמונות אבדו לנצח, "זה פשוט מגניב. זה יום מיוחד עבור שנינו".

רעידת האדמה היכתה בעיר קרייסטצ'רץ', בירת מחוז קנטרברי שבניו זילנד, ב-21 בפברואר בשנת 2011. עוצמת הרעידה הייתה 6.3 בסולם ריכטר והמוקד שלה הורגש כעשרה קילומטרים מדרום מזרח העיר. במהלך הרעידה נגרם נזק למבנים רבים ונהרגו כ-181 בני אדם, בהם שלושה אזרחי ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully