וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד בהפצת תמונות נערה שניסתה להתאבד

21.10.2012 / 10:10

המשטרה חושדת כי האיש, שאינו קטין, הפיץ את תמונותיה של בת 14 המתגוררת בכפר סבא, אשר ניסתה כתוצאה מכך ליטול את חייה בידיה בשבוע שעבר. צפוי מעצר של חשוד נוסף במעשה

חקירת ניסיון ההתאבדות של בת 14 בשבוע שעבר מתפתחת. משטרת כפר סבא עצרה הבוקר (ראשון) חשוד בשליחת תמונות אינטימיות של הנערה לטלפונים ניידים של בני נוער אחרים, מעשה שעל פי החשד גרם לה לנסות לקחת את חייה בידיה.

כדי לא לפגוע בחקירה ובנערה, המשטרה נמנעת מלמסור פרטים על החשוד, פרט לכך שלא מדובר בקטין. עוד נמסר מהמשטרה כי בעקבות החקירה צפוי מעצר של חשוד נוסף במעשה.

ביום רביעי האחרון ניסתה הנערה, המתגוררת באזור השרון, לשים קץ לחייה על ידי בליעת כדורים, ופונתה במצב קל לבית החולים מאיר בכפר סבא. הנערה, שנפצעה באורח קל, שוחררה בינתיים מבית החולים והועברה לטיפול של שירותי בריאות הנפש.

לפני כשבוע דווח ברשת על סיפורה של אמנדה טוד, נערה בת 16 מקנדה, ששמה קץ לחייה בעקבות התעללות שעברה ברשת ובבית הספר על ידי בני כיתתה ועל הקושי שלה להמשיך ולהתמודד עם זה. טוד פרסמה לפני כחודש סרטון יוטיוב שזכה בינתיים למיליוני צפיות בו היא סיפרה על קשייה תחת השם: "הסיפור שלי: המאבק, ההתעללות, ההתאבדות, הפגיעה העצמית", והיא מחזיקה בידה כרטיסיות שמספרות את האירועים בחייה.

סיפורה של טוד הסתיים בטרגדיה, כשהמשטרה מצאה את גופתה בביתה ולאחר חקירה אישרה כי אכן מדובר בהתאבדות. מיד עם פרסום הידיעה על מותה, הגולשים החלו להפיץ את סיפורה. הפייסבוק הוצף בפוסטים על הנערה ועל בריונות ברשת, מספר קבוצות פייסבוק נפתחו לזכרה, כשהגדולה שבהן מונה למעלה מ-900 אלף חברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully