וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרי: "המספרים לגביי דמיוניים, אני קרוב למעמד הביניים"

יעקב פרי, הרכש הטרי ברשימת יאיר לפיד דחה פרסומים על חשבון בנק ששווה מיליונים וטען בראיון לערוץ 2: "אם נעשה הצהרת הון, תהיה אכזבה. אני שכיר מצליח"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק

ראש השב"כ לשעבר יעקב פרי, המתמודד ברשימת מפלגתו של יאיר לפיד "יש עתיד", התייחס הערב (שבת) בתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2 לדיווחים לפיהם צבר בשנים האחרונות הון של כ-100 מיליון שקלים. "קבלת הפנים מצד התקשורת עם כניסתי לפוליטיקה לא הייתה מאוד מפרגנת", אמר פרי. "גדלתי בבית שחווה קשיים, אבי היה פועל. מרבית שנות חיי הוקדשו למדינה וב-18 השנים האחרונות אני שכיר מצליח. מה רע בזה שמישהו כמוני ואנשים טובים אחרים שמביאים עמם ניסיון ויכולות - עם כל הצניעות - ינסו לעשות שינוי יסודי שדרוש?"

יאיר לפיד מציג במסיבת עיתונאים את יעקב פרי. דרור עינב
"לא ביקשתי מקום או ג'וב". פרי עם לפיד/דרור עינב

"המספרים שהופרחו בתקשורת לגבי דמיוניים", המשיך פרי, שעמד בראש סלקום ובנק מזרחי טפחות. "אני באתי לתוך מערכת כלכלית רגולטורית עם דירקטוריונים שקובעים דברים לפי נהלים ואני הייתי שכיר מצליח. אם נתבקש לעשות הצהרת הון, האכזבה תהיה דרמטית כי אני הרבה יותר קרוב למעמד הביניים בהוני. אני יכול וצריך לתרום והליכתי לפוליטיקה היא הקרבה מצדי. לא ביקשתי מקום או ג'וב".

על פי בדיקת "גלובס", פרי צבר בשמונה שנות כהונתו בסלקום הון של 40 מיליון שקל בקירוב. מיד לאחר שפרש מסלקום, הצטרף לשני דירקטוריונים כיו"ר: זה של מזרחי טפחות, שהם הרוויח כ-30 מיליון שקלים, וזה של חברת ההנדסה האלקטרונית ליפמן, שהניבה לו באמצעות אופציות 20 מיליון שקלים נוספים. במקביל, פרי מכהן כיו"ר חברת מגל, תפקיד נוסף שממנו ייאלץ לפרוש בעקבות כניסתו לפוליטיקה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

"לא אצלול עם הטיטניק של קדימה"

בתוכנית התראיין גם השר להגנת העורף, אבי דיכטר והתייחס לעזיבתו את קדימה לטובת הליכוד: "אין לי כוונה לעמוד על הטיטניק של קדימה ולצלול איתה בגו זקוף. הנסיבות שבהן יצאנו מהממשלה היו מאוד לא לרוחי. הבנתי שקדימה הגיעה אל סוף דרכה. לא קיבלתי הבטחות מנתניהו ואני מקווה שמה שאני יכול לתרום לליכוד כפי שאני מבין את זה יבוא לידי מימוש".

בהתייחסו לביקורת מצד שרת החוץ של האיחוד האירופי, קתרין אשטון, על הבנייה הישראלית בשכונת גילה בירושלים אמר דיכטר: "זו שטות מאין כמוה. כמו להאשים על בנייה ברמת אביב ואין הבדל ביניהן. ישראל לא תחזור בירושלים לגבולות 67'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully