וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר איים על שוטרים עם נשק במהלך מרדף - ונורה

שלומי גבאי

20.10.2012 / 8:23

תושב ג'לג'וליה נפצע בינוני-קשה מירי שוטרים כיוון שלפי החשד איים עליהם עם נשק, לאחר שהוא וחבריו נמלטו מהם ברכב שנוסעיו חשודים שירו על בית בכפר קאסם. מצוד אחר חבריו

תושב ג'לג'וליה, בן 30, נפצע הלילה (שבת) באורח בינוני עד קשה, מירי שוטרים שרדפו אחר מכונית שבה נסע עם שלושה מחבריו. הגבר חשוד שכיוון לעבר השוטרים כלי נשק במהלך המרדף. הוא פונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. המחלקה לחקירות שוטרים חוקרת את נסיבות הירי לעבר הגבר.

מחקירת המשטרה עולה כי בשעות הלילה התקבל דיווח על ירי לעבר בית ומכונית בכפר קאסם. על פי תיאור שהתקבל במשטרה, מכונית שבה נסעו חשודים בביצוע הירי נמלטה מהמקום. שוטרים מתחנת ראש העין הבחינו בכניסה לכפר קאסם ברכב העונה לתיאור, ובו ארבעה גברים. הם הורו לנהג לעצור, אך הוא התעלם מכך ונמלט לכיוון מחלף קסם.

באחד הצמתים הנהג עצר, מכיוון שניידת משטרה חסמה את דרכו. לטענת השוטרים הם הבחינו כי אחד מיושבי הרכב מכוון לעברם כלי נשק, וירו לעבר גלגלי המכונית, בעוד שהנהג מנסה לדרוס אותם תוך כדי הימלטות. במהלך המרדף, הבחינו השוטרים כי נוסעי הרכב הנמלט השליכו חפצים שונים מהמכונית ובכניסה לג'לג'וליה שלושה מהם נטשו את מכונית ונמלטו ברגל. הנוסע הרביעי, שנפצע בגבו, נותר במכונית. השוטרים ניגשו אליו והעניקו לו טיפול ראשוני עד להגעת צוות רפואי שפינה אותו לבית החולים. כוחות גדולים של משטרה עורכים חיפושים אחר שלושת חבריו של הפצוע.

רז אטיאס, שנורה על ידי מתנדב משטרה לאחר שאיים להתאבד יחד עם חברתו. דרור עינב
הצעיר רז אטיאס, שאיים להתאבד עם חברתו, ירה על מתנדבי משטרה ונורה למוות/דרור עינב

אתמול בלילה ירו מתנדבי משטרה בצעיר רז אטיאס, שאיים להתאבד עם חברתו וירה לעבר מתנדבי משטרה. מחקירת המשטרה עולה ביום חמישי בערב התקבלה באתר האינטרנט של חדשות ערוץ 2 הודעה מאטיאס, צעיר בן 18 ממרכז הארץ, לפיה הוא וחברתו בת ה-17, תושבת ירושלים, עומדים להתאבד. בהודעה כתב הצעיר כי השאיר מאחוריו מכתב התאבדות בביתו. מנהלי האתר פנו למשטרה, שהחלה בסריקות אחר רכבו של אטיאס, תוך איכון הטלפון הנייד שלו. במהלך החיפושים אחר הזוג, השניים נמצאו סמוך לרמת רזיאל לאחר שרכבם עשה תאונה קלה. אטיאס איים לירות בחברתו ופתח באש לעבר השוטרים. הוא פצע באורח קל מתנדב לפני שנורה בעצמו ומת מפצעיו.

בני משפחתה של הנערה הפנו אצבע מאשימה כלפי הוריו של אטיאס, שידעו כי הצעירה הרתה לבנם אך לא סיפרו על כך למשפחתה. "לפני ארבעה ימים אחותי אושפזה בבית החולים ולצערנו לא ידענו על כך עד היום", אמרה אחותה של הנערה, המאושפזת כעת בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. לדבריה, הם (אטיאס וחברתו – י.א) בחרו לשתף את אמא של רז במידע והיא בחרה שלא לשתף אותנו ולהפעיל עליהם לחץ כבד, תוך איומים שרז ייאלץ לעזוב את הבית". היא הוסיפה כי "אחותי סיפרה לנו שאבא של רז אף ניתק איתו מגע ולא דיבר עמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully