וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעי טיסה מסחרית שהציצו מהחלון הצילו שייט נעדר

גלן איי האוסטרלי היה במרחק של כ-500 קילומטרים מהחוף כשסופה ניפצה את סירתו. הוא בילה 16 שעות בים לפני שאותר על ידי נוסעי טיסה מסחרית שהתבקשו לחפשו עם משקפות

צילום: רויטרס עריכה: טל רזניק

גלן איי צף חסר אונים כשהוא נאחז בחלקי סירתו שהתנפצה במהלך סופה עזה באוקיינוס השקט, כאשר ניצל בזכות נוסעי מטוס אזרחי שטס מעליו. השייט האוסטרלי בן ה-44 נתקע השבוע בלב ים במשך 16 שעות, אך לאחר שנוסעי טיסת אייר קנדה שהייתה בדרכה מסידני לוונקובר התבקשו לסייע בחיפוש אחר המלח הנעדר, הוא חולץ והושב לחוף מבטחים.

איי, שהחל את הפלגתו בשבוע שעבר, נכנס למצוקה כאשר התורן של ספינתו נשברה בשל הרוח החזקה והדלק שלו הלך ואזל. הוא הפעיל אות מצוקה כבר ביום שלישי בבוקר, אך נדרשו שעות רבות לאתרו. עם הקריאה לסיוע, החלו הנוסעים לסרוק את הים החשוך בחיפוש אחר איי וספינתו, ובסביבות השעה חצות, הבחינו כמה מהם באיש, יושב על היאכטה השבורה.

"גל עצום הגיע והרים אותי, ופשוט הפך אותי", סיפר איי לאחר חילוצו. "התרסקתי אל תוך גג היאכטה ונפלתי חזרה לשולחן". לדבריו, דלת הספינה נתלשה ממקומה וכל הספינה התמלאה מים. "הכל פשוט צף מסביב והייתי שקוע עד ברכיי במים. הרמתי את ראשי, והתורן הופל. הוא נשבר לשלושה חלקים".

השייט האוסטרלי גלן איי נתקע בלב ים וחולץ בזכות נוסעי מטוס אזרחי, אוקטובר 2012. רויטרס
במשטרה המקומית מספרים כי הוא נמצא במרחק של כ-500 קילומטרים מהחוף, במצב בריאותי טוב/רויטרס

לאחר איתורו, נדרשו עוד כמה שעות עד שחולץ סופית, בשל תנאי מזג האוויר הקשים. במשטרה המקומית מספרים כי הוא נמצא במרחק של כ-500 קילומטרים ממזרח לחוף, ולדבריהם, בעת חילוצו, הוא היה במצב בריאותי טוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully