וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפגנית סירבה לעבוד בזנות - חמותה ערפה את ראשה

המשטרה באפגניסטן עצרה ארבעה חשודים בעריפת ראשה של מאה גול, בת 20, שסירבה להתמסר לעסק המשפחתי. מהמידע הראשוני, עולה כי בני המשפחה קשרו יחד קשר לרציחתה

המשטרה באפגניסטן עצרה לפחות ארבעה בני אדם, החשודים שערפו את ראשה של צעירה כבת 20. על פי החשד, הם עשו זאת מכיוון שהמנוחה - מאה גול - סירבה לעבוד כזונה כדי לממן את משפחתו של בעלה.

מקורות רשמיים בעיר הראת, השלישית בגודלה באפגניסטן, אמרו כי גול נישאה לבעלה לפני כארבעה חודשים. חמותה של גול ניסתה לאלץ אותה לעבור כזונה, אך הכלה הטרייה סירבה בתוקף. ללחץ שהפעילה אמו של הבעל הצטרף גם אביו. שניהם יחד, ככל הנראה, לחצו על בנם כדי שישכנע את אשתו הטרייה "לצאת לעבודה". שלושת בני המשפחה פעלו כחזית אחת נגד הצעירה, ועדיין לא הצליחו לשכנע אותה. הם פנו לאדם רביעי, שזוהה בשם נגי'בולה, ואמרו לו כי גול עובדת כזונה – עבירה, שלפי חוקי הדת המחמירים באפגניסטן, גוררת עונש מוות.

לפי שעה, מעט מידע ידוע על הפרשה המזעזעת. המשטרה לא סיפקה פרטים רבים על המקרה, אך סוכנות הידיעות הצרפתית הצליחה להגיע אל מפקד המשטרה בעיר, עבדול גאפאר סיידזאדה. לדבריו, החשוד ברצח התוודה שאמו של הבעל שכנעה אותו שכלתה עוסקת בזנות, ואמרה לו שעליו לרצוח אותו בחרב או בסכין ארוכה.

לפני כשבוע, ילדה פקיסטנית שהניפה את רוח המחאה בארצה ובאפגניסטן נגד השפעתם הדתית הקיצונית של אנשי הטליבן נורתה בראשה ונפצעה קשה. היא הוטסה לטיפול בבריטניה.

לפני חודש, בטורקיה: אישה שנאנסה ערפה את ראשו של התוקף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully