וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירות ארה"ב בשבדיה פונתה בשל מעטפה שהכילה אבקה

חלק מ-150 הדיפלומטים הורשו לשוב למקום לאחר מספר שעות. דובר השגרירות הבהיר שלא ידוע לו על איומים מסוימים נגד אנשיו. לאחרונה הועלתה כוננות סביב נציגויות ארה"ב בעולם

השגרירות האמריקנית בשטוקהולם פונתה בצהריים (רביעי), אחרי שהתגלתה בה מעטפה חשודה. בשגרירות מועסקים כ-150 עובדים בסך הכל, ולא ברור כמה מהם היו במקום. כוחות הביטחון השבדים חסמו את האזור בבירה שבו נמצא מתחם השגרירות ופתחו בחקירה משותפת עם מחלקת המדינה בוושינגטון.

לאחר מספר שעות מסרו גורמים במשטרת שטוקהולם כי חלק מהעובדים הורשו לשוב למקום. ג'ף אנדרסון, דובר השגרירות בשטוקהולם, מסר הצהרה קצרה, בה נאמר כי הוחלט לפנות את הבניין "אחרי שעלה חשש לתקרית ביטחונית". אנדרסון שוחח עם כתבים מחוץ למבנה.

צפו במבנה השגרירות (נווטו בעזרת החצים)

באיגוד שירותי החירום של שטוקהולם אמרו כי המעטפה הכילה אבקה לבנה, וכי ייתכן שיחלפו 24 שעות עד שיתברר מה היא הכילה. דובר השגרירות האמריקנית סירב להתייחס לדיווח הזה. עם זאת, הוא הבהיר כי לא היה ידוע לו על איומים מדויקים המוכוונים נגד הדיפלומטים האמריקנים המוצבים בשבדיה.

בעקבות רצח השגריר כריסטופר סטיבנס, שנספה בשריפה שהוצתה בקונסוליה בלוב, תוגברה מאוד האבטחה סביב נציגויות רבות של מדינות המערב וארה"ב ברחבי העולם, מחשש למהומות ולפיגועים. המהומות התלוו בתחילה להפצת הסרט "תמימות המוסלמים", אך שככו מאז, ובחלוף הזמן התברר כי הן היו נקודתיות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully