וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצמות ונעל אותרו בכרמל – ייתכן של מג'די חלבי

קובי מנדל

17.10.2012 / 10:53

כוחות משטרה וצה"ל איתרו את הפריטים במסגרת סריקות שנערכו במקום שבו נמצאה גופתו של החייל הנעדר מדליית אל-כרמל. הממצאים יישלחו למכון לרפואה משפטית

צילום: ערן גילווארג, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

לאחר שבשבוע שעבר הותר לפרסום כי שרידי גופתו של החייל הנעדר מג'די חלבי נמצאו ביער סמוך לדליית אל-כרמל, אותרו הבוקר (רביעי) עצמות נוספות, שככל הנראה שייכות גם הן לחלבי. העצמות נמצאו במהלך סריקות שערכו בלשים מהיחידה המרכזית של מחוז חוף יחד עם כ-60 חיילים באזור נחל חיק, שבו אותרו שרידי הגופה לפני כמה שבועות, כחלק מהחקירה הנערכת בנושא. העצמות יישלחו בשעות הקרובות למכון לרפואה משטית באבו כביר כדי לקבוע בעזרת בדיקת DNA אם הן אכן של חלבי. כמו כן, במקום נמצאה נעל, ובשלב זה נבדקת האפשרות כי הייתה שייכת לחייל הנעדר.

ביום חמישי בצהריים הותר לפרסום כי לפני כמה שבועות הבחין עובד של הקרן הקיימת לישראל שעסק בגיזום באזור נחל חיק בשרידי גופה כשהם תלויים על חבל. לאחר שהשרידים זוהו בוודאות כשרידיו של חלבי, הגיעה ראש אגף כוח אדם בצה"ל, אלוף אורנה ברביבאי, לבית המשפחה בדליית אל-כרמל כדי לבשר להם על מציאת גופת בנם.

חיפושים אחר חלקי גופתו של מג'די חלבי ביער עוספיה. ערן גילווארג
מהחיפושים, הבוקר/ערן גילווארג

אביו של חלבי, נזמי, אמר לאחר קבלת ההודעה כי הוא ושאר בני המשפחה ציפו לבשורות טובות באשר לגורל בנו. "האמנו כל הזמן ולא איבדו תקווה ולו לרגע אחד". הוא ביקש להודות לצה"ל, למשטרה ולאזרחי ישראל שנרתמו לעזרת המשפחה. חלבי התייחס למותו של בנו השני אדהם בן ה-21 בתאונת דרכים לפני שנה ואמר: "אנחנו אנשים מאמינים, זה הגורל שלנו. קיבלנו שתי מכות בתוך שנה אחת. אנחנו במצב קשה מאוד".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מציאת גופת החייל מג'די חלבי ביער עוספייה, אוקטובר 2012. שלומי גבאי
המקום בו נמצאו שרידי הגופה, בנחל חיק שבכרמל/שלומי גבאי

השבוע דרש איברהים קוזלי, בן 26 מדליית אל-כרמל, העובד שמצא את שרידי גופתו של חלבי, לקבל לידיו את הפרס בסך עשרה מיליון דולר שהובטח למי שיספק מידע על החייל הנעדר. "אני חושב שמגיע לי לקבל את הפרס", אמר ביום שני קוזלי בשיחה עם וואלה! חדשות. על אף שהעמותה שהציעה את הפרס, "לחופש נולד", נסגרה בינואר השנה בשל קשיים כלכליים, קוזלי טען כי על המדינה לדאוג לתשלום הסכום, "כדי שתיראה כמי שמכבדת פרסומיה, שהרי משרד הביטחון תמך בעמותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully