וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אריה אלפרון סחט באיומים דיירי בניין ברמת גן

16.10.2012 / 13:33

הותר לפרסום: אלפרון חשוד שפעל יחד עם לירז שרון, כשהשניים השתלטו על מקלט בניין כמחסן בקבוקים למיחזור. מעצרו של אלפרון, לו מיוחסת גם עבירה של תקיפה, הוארך בשישה ימים

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל

אריה אלפרון הוא העבריין הבכיר החשוד בסחיטה באיומים, תקיפה וקשירת קשר לביצוע פשע, לאחר שעל פי החשד השתלט יחד עם לירז שרון על מקלט בבניין דירות ברחוב נגבה ברמת גן, ואחסן שם בקבוקים למיחזור, תוך איומים על הדיירים - כך התיר היום (שלישי) לפרסום בית משפט השלום בתל אביב, שהורה להאריך בשישה ימים את מעצרו של אלפרון. המשטרה מחייחסת לאלפרון, שהשתחרר מהבכלא לפני כמה חודשים, שני אירועי סחיטה ואירוע של תקיפה.

אריה אלפרון מובא להארכת מעצר, אוקטובר 2012. דרור עינב
חשוד שסחט באיומים דיירי בניין ברמת גן. אלפרון בהארכת מעצרו, היום/דרור עינב

לטענת המשטרה, בידיה עדויות של חלק מדיירי הבניין שטוענים כי נסחטו באיומים. בית המשפט לא נעתר לבקשת סנגוריהם של השניים לשחררם למעצר בית, כשנגד אלפרון קיים חשד נוסף, לפיו איים על אדם בשל חובות שצבר מולו.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

"הבינו שמדובר באיש משפחת פשע ונאלצו לשתף פעולה"

אתמול נעצר אלפרון סמוך לביתו בזכרון יעקב, כאשר תחילת הפרשה לפני כמה שבועות, אז הגיע למשטרת מחוז תל אביב מידע אודות ההשתלטות לכאורה. אלפרון, ששמו הוזכר כחשוד במעשים, מהווה יעד מרכזי של היחידה המרכזית של מחוז תל אביב, בפיקודו של ניצב-משנה גדי אשד, ולכן הועבר התיק לטיפולה. רק לפני מספר חודשים השתחרר מהכלא, לאחר שריצה עונש מאסר של כמעט שנתיים בגין עבירה דומה של סחיטה באיומים, בתחום עסקי מיחזור הבקבוקים. בימ"ר החלו לגבות עדויות מהשכנים ולבצע פעולות חקירה סמויות.

לאחר מעצרו של אלפרון, סיפר לוואלה! חדשות ראש מפלג תשאול בימ"ר, סגן-ניצב ניסים דאודי, כי "מהחקירה עולה חשד לפיו בעל פיצוציה הממוקמת סמוך לבניין המגורים הפך את המקלט למחסן של העסק שלו, ואליו הצטרף אלפרון. הוא אחסן שם בקבוקים למיחזור, שמהווים על פי החשד נתח גדול מעסקיו. דיירי הבניין ניסו להתנגד למהלך, אך כשהבינו שמדובר באיש משפחת פשע שעומד מאחורי ההשתלטות - לא נותרה להם ברירה - אלא לשתף פעולה".

חשד: עבריין בכיר השתלט על מקלט ואיים על הדיירים

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully