וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילה קצב בבקשת החנינה: "חיי המשפחה קשים מנשוא"

גלעד גרוסמן

15.10.2012 / 18:23

רעייתו של הנשיא לשעבר הביעה בבקשת החנינה שהגישה עבור בעלה חשש כבד לחייו והדגישה כי הוא התנצל בפני מי שנפגע ממנו. לדבריה, אסירים שביקשו ממנו חנינה מתנכלים לו בכלא

"מאז פרוץ הפרשה ביולי 2006 ועד היום חייו וחיינו כמשפחה הפכו לקשים ובלתי נסבלים. אני, ילדיי, נכדיו, אמו הקשישה, אחיו ואחיותיו עוברים מסכת ייסורים איומה, משפילה ומבזה – קשה מנשוא, שלא הייתה כדוגמתה בתולדות המדינה", כך כתבה גילה קצב, בבקשת החנינה שהגישה היום (שני) עבור בעלה, הנשיא לשעבר משה קצב.

קצב הוסיפה בבקשה, שהוגשה בימים האחרונים, כי "ההרשעה הציבורית והמסע המכפיש בתקשורת, עוד בטרם הורשע, היו נחלת כולנו מדי יום במשך יותר משש שנים, והם לכשעצמם עונש איום לו ולמשפחה כולה. אין איש שיכול היה לעמוד בהם, ללא צער עמוק". לדבריה, "מאז 7 בדצמבר 2011, משה ואנחנו נענשים בעונש נוסף ואנו עוברים ייסורי גהנום מידי-יום. משה קצב מבוגר בגילו, סבא לנכדים ונזקק לתרופות יומיומיות".

נשיא מדינת ישראל לשעבר משה קצב יחד עם רעייתו גילה. עודד בלילטי, AP
"ההרשעה הציבורית והמסע המכפיש בתקשורת, עוד בטרם הורשע, היו נחלת כולנו". בני הזוג קצב/AP, עודד בלילטי

עוד מציינת קצב כי בעלה סובל מהתנכלויות מצד אסירים, אשר סירב לחון בעת שהיה נשיא. "הוא נמצא במקום בו נמצאים אנשים שפנו אליו בבקשות חנינה מתוקף תפקידו כנשיא המדינה, ונדחו על ידו. הם נוטרים לו טינה על כך", הסבירה. "פעמים רבות, התנכלו לו על כך והוא הפך למושא לכעס, לבוז ולנקמה בשל כך".

"לשים סוף להשפלות ולייסורים"

לדבריה, היא חוששת לחייו בתנאים שלהם הוא נתון. "משה הביע צער, הן בבית המשפט והן בתקשורת, והתנצל בפני מי שנפגע ממנו. יש לכך משמעות במיוחד על רקע מאבקו הנחרץ והעקבי על הוכחת חפותו".

לבסוף כתבה קצב כי "לאחר שש שנים כה קשות וכואבות לי, לילדיו, לנכדיו הקטנים, לאמו הקשישה, לאחיו ואחיותיו, המלוות בסבל אנושי קשה מנשוא וחסר תקדים ועל רקע כל האמור לעיל, אני מבקשת להיעתר לבקשתי, לבקשת ילדינו, לבקשת אחיו, לבקשת אמו הקשישה - לחון את משה קצב, לשים סוף להשפלות ולייסורים".

בתוך כך, הרוצח עמי פופר הועבר הבוקר מכלא מעשיהו לאגף התורני בכלא איילון, זאת על רקע חיכוכים חוזרים ונשנים בינו לבין הנשיא לשעבר, משה קצב, המרצה את עונש המאסר שנגזר עליו יחד עם פופר באגף התורני של מעשיהו. מתלונות שהתקבלו לאחרונה בהנהלת הכלא עולה כי במספר הזדמנויות התנכל פופר, שהורשע ברצח שבעה פלסטינים, לקצב. כמו כן התקבלו תלונות על חיכוכים בין פופר לבין אסירים נוספים השוהים באגף. עקב כך, החליטה הנהלת הכלא להעביר את פופר לכלא איילון. משירות בתי הסוהר נמסר: "שב"ס נוהג לנייד אסירים כדבר שבשגרה, ואין בכוונתנו להתייחס לאסירים ספציפיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully